ورزش

بیانیه ها به‌جز تنش چیزی برای فوتبال ندارند/ کار مجیدی درست بود!

پیشکسوت آبی پوشان گفت: بیانیه نویس‌ها با هر قصدی این کار را می کنند، حاصل کارشان چیزی جز ایجا اخلال در نظام فوتبال نیست.

به گزارش ناظم نیوز، محمد نوری پیشکسوت آبی پوشان در خصوص التهاب موجود در محیط فوتبال اظهار داشت: قبل از هر چیز در خصوص صحبت‌های فرهاد مجیدی این را بگویم که عملکرد مجیدی کاملاً درست بود و حتی می‌توانم بگویم ای‌کاش زودتر وارد عمل می‌شد. من بیانیه نویسی را تایید نمی‌کنم، نه برای استقلال و نه برای پرسپولیس؛ و باید هرچه زودتر بیانیه نویسی در فوتبال تعطیل شود. بیانیه نویس‌ها با هر قصد و نیتی این کار را بکنند، حاصل عملکردشان چیزی جز ایجاد تنش در فضای فوتبال نیست. به خصوص الان که بار دیگر پای تماشاگران به ورزشگاه‌ها باز شده و این تنش‌ها ممکن است در ورزشگاه‌ها منجر به اتفاقات ناگوار شود.

وی افزود: شنیده‌ام کمیته اخلاق هم برخی از مدیران دو باشگاه را به همین دلیل دعوت کرده و امیدوارم در نهایت این اتفاقات منجر به تلطیف فضای فوتبال شود.

پیشکسوت آبی پوشان در خصوص دیدار این تیم مقابل نساجی در جام حذفی بیان داشت: استقلالی‌ها باید به طور کلی لیگ و صدرنشینی در آن را فراموش کرده و با ذهنی آماده برای بازی حذفی به میدان بروند. پر واضح است که فضای جام حذفی با فضای لیگ تفاوت دارد و در هر ۸ تیمی که در این مرحله حضور دارند به اندازه هم شانس قهرمانی دارند؛ و هیچ تیمی نمی‌خواهد این شانس را به راحتی از دست بدهد.

کارشناس فوتبال تصریح کرد: حتی میزبانی هم در جام‌های حذفی با اینکه تاثیر گذار است، اما کاملاً تعیین کننده نیست و تنها چیزی که می‌تواند ضامن موفقیت یک تیم در جام حذفی شود ذهن برنده است.

نوری خاطرنشان ساخت: در دو فصل گذشته استقلال دو بار به فینال جام حذفی رسیده که هر دو بار در رسیدن به قهرمانی ناکام شده و به همین دلیل انگیزه آنها در این فصل به طرز شگفتی برای قهرمانی در جام حذفی زیاد است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا