اقتصادی

برنامه سازمان هواپیمایی برای جلوگیری از گرانفروشی اعلام شد

ناظم نیوز: سخنگوی سازمان هواپیمایی برنامه این سازمان برای جلو گیری از گرانفروشی را اعلام کرد و گفت: صاحبان سایت های متخلف که مجوز ندارند با کمک وزارت ارتباطات و قوه قضاییه مشخص می شود.

جعفر یارزلو، سخنگوی سازمان هواپیمایی درخصوص نحوه برخورد با متخلفین هواپیمایی به مهر گفت: در نشست روز دوشنبه چارچوب‌ها مشخص شد و سازمان تعزیرات با متخلفین نرخی برخورد می‌شود و سازمان تعزیرات حکومتی استانی با متخلفین برخورد می‌کند و دیگر نیازی نیست که تخلفات به تهران ارائه شود و استان‌ها مستقل عمل خواهند کرد.

وی در ادامه افزود: گران فروشی بلیت از دو مسیر مشخص خواهد شد یکی از طریق پایش نظارت از سازمان هواپیمایی و ثبت شکایت‌های مردمی مشخص می‌شود.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری نیز در خصوص برخورد با سایت‌های فروش بلیت گفت: سازمان هواپیمایی سایت‌های متخلفین را لغو امتیاز و یا تعلیق می‌کند و قوه قضائیه و سازمان تعزیرات نیز جریمه خواهد کرد.

وی در خصوص سایت‌های بدون مجوز گفت: بالاخره صاحبان سایت‌هایی که مجوز ندارند از طریق قوه قضائیه و وزارت ارتباطات مشخص خواهند شد و ازسوی دیگر ما دامنه‌ها را اعلام می‌کنیم تا مسدود شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا