استانها

برف سمیرم و فریدونشهر را سفیدپوش کرد/ تداوم بارش‌ها تا ۳۰ آذر

حجت‌الله علی عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار ناظم نیوز با اشاره به بارندگی‌های شبانه روز گذشته در سطح استان، اظهار داشت: بیشترین میانگین بارشی تا ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح امروز از سمیرم با ۲۱.۵ میلیمتر باران و هشت سانتیمتر برف، فریدونشهر ۱۰ میلیمتر باران و یک سانتیمتر برف، خوانسار پنج میلیمتر، بوئین و میاندشت چهار میلیمتر، چادگان سه میلیمتر، دهاقان ۲ میلیمتر، شهر اصفهان یک میلیمتر و ورزنه سه دهم میلیمتر بوده است.

او با بیان اینکه هم اکنون در سمیرم و فریدونشهر برف می‌بارد، افزود: شدت بارش برف و باران، رگبار و رعد و برق تا روز سه‌شنبه هفته جاری در مناطق غرب و جنوب استان است و از فردا دوشنبه میزان بارندگی در سایر نقاط استان نیز بهتر می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به احتمال وزش باد شدید و افت محسوس دما از روز سه‌شنبه در سطح استان، اضافه کرد: وقوع طوفان لحظه‌ای در نیمه شرقی اصفهان روز ۳۰ آذر ماه محتمل است.

علی‌عسگریان با بیان اینکه دمای هوای استان در ۲۴ ساعت آینده بین سه تا پنج درجه سانتیگراد سردتر می‌شود، گفت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۱۴ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه دما بامداد فردا به سه درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.

او اضافه کرد: خوروبیابانک با دمای ۱۵ درجه سانتیگراد بالای صفر و میمه با دمای چهار درجه سانتیگراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا