اقتصاد ایراناقتصادی

بازدیدهای ستادی انتقال دهنده تجربیات است

ناظم نیوز : خالد مظفری مدیرکل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان کردستان در جلسه آغازین کارگروه نظارت و پایش سازمان در محل ساختمان این اداره کل تشکیل شد، اظهار داشت: سلسله نشست ها و بازدیدهای ستادی موجب انتقال تجربیات و بارگذاری داشته های استان های مختلف است.

به گزارش روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی به نقل از اداره کل استان کردستان، مدیرکل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان کردستان در ادامه با بیان اینکه کارکنان استان ها دارای سلامت کامل اداری هستند، افزود: وجدان بالای کاری و سلامت اداری از ارکان مهم راهبری و حکمرانی مدیران استانی به حساب می آید که خوشبختانه سازمان در استان ها چنین پتانسیلی را دارد.

وی تعداد نیروهای استان تحت مدیریت خود را ۲۹ تن اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۱۳ تن رسمی، ۳نفر قراردادی و بقیه عزیزان از افراد شرکتی و حفاظتی هستند که به اتفاق فعالیت های مثبت و درخشان پرشماری را در کردستان انجام داده و می دهند.

مظفری پیش بینی و تعهد فروش تعیین شده برای کردستان را برای سال جاری ۴۵۰ میلیارد ریال گفت و خاطر نشان کرد: به همت و تلاش ویژه همکارانم این عدد در نه ماهه گذشته بیش از ۴۸۰ میلیارد ریال رسیده و تا پایان سال اضافه تر نیز می شود که این مهم بیانگر همکاری صمیمانه و دلسوزانه کارکنان کردستان در انجام امور مربوط است.

وی اضافه کرد: در راستای فعالیت های اجتماعی و عام المنفعه بیش از ۱۸۰ میلیارد ریال کالاهای مختلف در اختیار دستگاه های حمایتی چون کمیته امداد و بهزیستی قرار داده ایم.

مدیر کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان کردستان، میزان استرداد را در سال‌جاری ۶۰ میلیارد ریال بیان کرد و اظهار داشت: کمترین میزان انهدام را در سطح کشور داشته ایم و این نشان از همکاری و تعامل گسترده با مردم و دستگاه های اجرایی سطح استان است.

وی ادامه داد: در حوزه تعیین تکلیف اموال غیرمنقول و اسنادی که باید به نام دولت شود دارای رتبه ای مطلوب هستیم و جایگاه دوم کشور را در اختیار داریم.

مظفری در خاتمه با بیان اینکه اموال تملیکی استان کردستان در خدمت رسانی به مردم بدون نقص و عیب نیست، تصریح کرد: با تعاملات بسیار مطلوب و برنامه ریزی های صورت پذیرفته تلاش کرده و می نماییم تا در راستای رسیدن به اهداف تعیین شده سازمان و وزارت امور اقتصادی و دارایی گام های موثری و مفیدی برداریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا