توپ و تور

انتخابات فدراسیون بسکتبال برای سومین بار به تعویق افتاد

دبیر مجمع انتخاباتی فدراسیون بسکتبال از تعویق انتخابات این فدراسیون خبر داد.

به گزارش ناظم نیوز، منصور اردستانی با اعلام این خبر به اطلاعیه ای اشاره کرد که خطاب به اعضای مجمع عمومی فدراسیون بسکتبال ارسال شده است. در متن این اطلاعیه آمده است:

«باستحضار می‌رساند به دلیل بروز شرایط خاص بهداشتی و قرار گرفتن کشور در اوج پیک ششم کرونا (با سویه امیکرون)، ضرورت اجرای مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و حفظ سلامت افراد و نیز تقاضای تعداد قابل توجهی از اعضای محترم مجمع (بیش از یک سوم اعضا) و بنا به هماهنگی‌های بعمل آمده با وزارت ورزش و جوانان، جلسه مجمع انتخاباتی رئیس و اعضای انتخابی هیأت رئیسه فدراسیون بسکتبال که قرار بود در تاریخ بیستم بهمن ماه سال جاری برگزار شود، به تعویق افتاد.

بدیهی است زمان و مکان مجمع آتی انتخاباتی با بهبود وضعیت بهداشتی و عادی شدن شرایط کرونایی و فراهم شدن شرایط مورد نیاز برای برگزاری حضوری مجمع، متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.»

به گزارش خبرنگار ناظم نیوز، این برای سومین بار است که مجمع انتخاب رئیس چهار سال آینده فدراسیون بسکتبال به تعویق می افتد و هر بار برای این تعویق بهانه جدیدی عنوان می شود. پیش از این قرار بود انتخابات فدراسیون بسکتبال در زمان های ۱۹ دی و ۶ بهمن برگزار شود. آخرین زمان مقرر برای این مجمع هم ۲۰ بهمن ماه بود که امروز و در فاصله کمتر از یک روز مانده به برگزاری آن تصمیم به لغو گرفته شد. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا