صنعت و معدن و تجارت

اقدامات هلدینگ صباانرژی در حوزه پتروشیمی و فولاد بسیار ارزشمند است

ناظم نیوز : سیدصولت مرتضوی، وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی، در مراسم آیین رونمایی از خدمات نوین و دستاوردهای ارزش‌آفرین صندوق بازنشستگی کشوری، اقدامات هلدینگ صباانرژی در حوزه پتروشیمی و فولاد را بسیار ارزشمند خواند.

سیدصولت مرتضوی، وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی، در مراسم آیین رونمایی از خدمات نوین و دستاوردهای ارزش‌آفرین صندوق بازنشستگی کشوری، اقدامات هلدینگ صباانرژی در حوزه پتروشیمی و فولاد را بسیار ارزشمند خواند.

آیین رونمایی از خدمات نوین و دستاوردهای ارزش‌آفرین صندوق بازنشستگی کشوری با حضور دکتر صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دکتر مسکنی مدیرعامل صندوق بازنشستگی، دکتر زمان‌پور مدیرعامل هلدینگ صباانرژی و مدیران و اعضای هیات مدیره شرکت های تایعه صندوق بازنشستگی کشوری، سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ در سالن همایش های کتابخانه ملی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی عمومی شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنششستگی کشوری، سید صولت مرتضوی،وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در بازدید از همایش و نمایشگاه آیین رونمایی از خدمات نوین و دستاورد های ارزش آفرین مجموعه صندوق بازنشستگی کشوری در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان اسناد و کتابخانه ملّی جمهوری اسلامی در بخشی از سخنان خود به تجلیل از مجتمع‌های فولادی و پتروشیمی هلدینگ صباانرژی پرداخت و گفت: اقدامات هلدینگ صباانرژی در حوزه پتروشیمی و فولاد بسیار ارزشمند است اما هنوز برای رسیدن به وضع مطلوب فاصله زیادی داریم. باید بتوانیم حقوق بازنشسته‌ها را از محل سود سرمایه‌گذاری‌های صندوق بازنشستگی پرداخت کنیم.

گفتنی‌است،«نمایشگاه و همایش رونمایی از ۱۲۴ خدمت نوین و دستاورد ارزش‌آفرین سازمان بازنشستگی کشوری» در راستای عمل به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت هر پیشرفت و حرکتی برای قوی‌تر شدن ایران اسلامی و ضرورت عملیاتی‌سازی جهاد تبیین در دستگاه‌ها و سازمان‌های کشور و با هدف معرفی دستاوردهای حوزه اقتصادی و سرمایه‌گذاری برگزار شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا