سایر ورزشهاورزش

اعضای کادر فنی و اجرایی ویژه رویداد مستریونیورس معرفی شدند/ مجید میری سرپرست تیم های ملی حرفه ای شد

ناظم نیوز: نشست کمیته حرفه ای فدراسیون بدنسازی با هدف معرفی اعضای کادر فنی و اجرایی ویژه رویداد مستریونیورس با حضور کاوه درودی رئیس کمیته حرفه ای فدراسیون برگزار شد.

به گزارش ناظم نیوز به نقل از پایگاه خبری بدنسازی پرس، در نشست کمیته حرفه ای فدراسیون بدنسازی رضا غفرانی مهرجو، محسن قرآن نویس، احد وزیری و محمد سلیمی به عنوان اعضای کادرفنی و مجید احمد میرمحمدعلی به عنوان سرپرست تیم های ملی حرفه ای در مسابقات مستریونیورس ۲۰۲۴ ایران منصوب و معرفی شدند.
همچنین در این نشست جهانبخش مریدیان رییس داوران کمیته حرفه ای حضور داشت.
بر اساس گزارش خبرنگار پایگاه خبری بدنسازی پرس در خاتمه این جلسه تصمیاتی اتخاص شد تا اعضای کادرفنی تیم ملی حرفه ای با شناسایی قهرمانان و نفرات شاخص ، جهت فرام سازی حضور قهرمانان نامدار در بخش الیت پرو فراهم کنند.
این گزارش حاکیست، مسابقات بین المللی مستریونیورس ۲۰۲۴ ایران طی روزهای ۱۲ تا ۱۷ فوریه(۲۳ تا ۲۸ بهمن) در شهر رامسر استان مازندران برگزار خواهد شد و همچنین برگزاری رقابت های حرفه ای ( الیت پرو) در آخرین روز این رویداد در سه رشته فیزیک، فیزیک کلاسیک و پرورش اندام همراه با جوایز قابل توجه نقدی برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است با توجه به ماهیت فدراسیونهای ورزشی در جمهوری اسلامی ایران، فدراسیونها در حوزه حرفه ای تاکنون هیچگونه فعالیتی نداشته اند اما عملا نیز منع قانونی در این خصوص وجود ندارد تنها به این شرط که از محل بودجه فدراسیونها در این حوزه هزینه ای نگردد، لذا کمیته حرفه ای فدراسیون پرورش اندام را باید اولین تشکیلات حرفه ای رسمی مورد تائید وزارت ورزش و جوانان دانست که همراه با اساسنامه مستقل مشغول فعالیت در حوزه ورزش کشور است و تیم ملی حرفه ای پرورش اندام ایران اولین تیم ملی حرفه ای ورزش کشور محسوب می گردد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا