کشاورزی و دامداری

اسلامی عنوان کرد: همكاری مشترك با سازمان تات، ریل‌گذاری جدید سازمان انرژی اتمی کشور

پایگاه خبری ناظم نیوز: معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی در نشست صمیمی با معاون وزیر و رئیس سازمان تات، معاونین و روسای موسسات و مراکز ملی تحقیقاتی تابعه گفت : ریل‌گذاری جدید سازمان انرژی اتمی کشور، تجلی فناوری هسته ای در زندگی مردم است.

به گزارش ناظم نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان تات، معاون رئیس جمهور و رئیس انرژی اتمی در نشست صمیمی با معاون وزیر و رئیس سازمان تات تاکید کرد: سازمان تات و انرژی اتمی دو سازمان یکپارچه ای هستند که هیچ مرز مشترکی بین آن ها وجود ندارد و برای دستیابی به زنجیره ارزش در تولیدات محصولات کشاورزی در راستای امنیت غذایی پایدار تلاش و همکاری می کنند.
وی با اشاره به حمایت و پشتیبانی سازمان انرژی اتمی از سازمان تات، بر استفاده از فناوری هسته ای در راستای افزایش بهره وری و رسیدن به امنیت غذایی پایدار تاکید کرد .
اسلامی با اشاره به فرمایشات مدبرانه و حکیمانه مقام معظم رهبری جهت ایجاد ظرفیت هسته ای در کشور، گفت: در این راستا باید از همه ظرفیت های فناوری هسته ای در راستای خدمت به مردم جامعه و رسیدن به امنیت غذایی پایدار ، با تدوین تفاهم نامه های مشترک بین دو سازمان استفاده کنیم .
وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت سازمان تات در راستای حوزه راهبردی کشور گفت: عزت پایدار برای مردمی که اقتدار در پایداری قوت خود دارند، محقق خواهد شد.
اسلامی فناوری هسته ای را یک فناوری قدرت ساز دانست و گفت : استفاده از این فناوری در جمهوری اسلامی از لحاظ راهبردی مثمر ثمر بوده است
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: اکنون فناوری هسته‌ای را به زندگی مردم آورده‌ایم و این اقدام در راستای سند جامع راهبردی سازمان انرژی اتمی ایران در افق۲۰ساله انجام شده است.
وی افزود : بر اساس این سند استفاده از فناوری‌ هسته‌ای در همه ابعاد زندگی مردم را در اولویت قرار داده‌ایم و برای تحقق این مهم ریل‌گذاری انجام شده است.
معاون رییس‌جمهور تاکید کرد: برای ما مسلم است که فناوری هسته‌ای قدرت‌ساز بوده و موجب اقتدار ملی است و دشمنی‌هایی که در حدود ۳۰ سال گذشته با جمهوری اسلامی ایران شده تا ما فناوری هسته‌ای را در اختیار نداشته باشیم. این همه دشمنی‌ها، تحریم‌ها، عملیات روانی و مخرب در قالب ترور دانشمندان، خرابکاری صنعتی و … و دهه‌ها تلاش مذبوحانه آنان مانع ما نشد و با لطف الهی و تلاش همکاران فناوری هسته‌ای در ابعاد مختلف کشور گسترش پیدا کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا