اقتصادینفت و انرژی

آبفای تهران پیشرو در عرصه فعالیت‌های پژوهشی و فناورانه

ناظم نیوز : معاون تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو از شرکت آب و فاضلاب استان تهران به عنوان پیشروترین شرکت صنعت آب و فاضلاب در زمینه فعالیت‌های پژوهشی و فناورانه نام برد.

مریم کارگرنجفی در جریان بازدید از بیست‌وچهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار و پنجمین نمایشگاه تقاضای ساخت و تولید ایرانی (تستا)، وزارت نیرو را یک وزارت‌خانه کاملا تخصصی و زیربنایی با خدمات گسترده دانست و گفت: گستردگی این خدمات به پهنای سرزمین ایران است بنابراین باید فعالیت‌های این وزارت‌خانه مبتنی بر علم و دانش و پژوهش باشد.

وی اظهار داشت: بخش‌های پژوهشی از سال‌های گذشته همواره در مجموعه وزارت نیرو فعال بوده‌اند و این وزارت‌خانه افزون‌بر اینکه دستاوردهای خود را با پژوهش‌گران به اشتراک می‌گذارد، نیازهای پژوهشی خود را نیز جهت جلب همکاری فعالان بخش پژوهش و دانشگاهیان اعلام می‌کند تا این نیازها به محصولی تبدیل شود که در صنعت آب و برق مورد استفاده قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: هرچه که ارتباط علمی مجموعه وزارت نیرو با پژوهش‌گران و افراد دانشگاهی بیشتر و نزدیک‌تر باشد، می‌تواند کیفیت خدمات‌رسانی صنعت آب و برق را در بین مردم ارتقا دهد.

وی با استقبال از حضور وزارت نیرو در این‌گونه نمایشگاه‌ها و گسترش فعالیت‌های خود در زمینه پژوهش و فناوری، افزود: این وزارت‌خانه از طرح‌های دانشگاهیان و پژوهش‌گران برای رفع نیازهای صنعت آب و برق حمایت می‌کند و در سفرهای استانی هیات وزیران نیز بازدید از پارک‌های علم و فناوری استان‌ها همواره در برنامه‌های معاونت تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو قرار دارد تا ضمن آشنایی با آخرین دستاوردهای پژوهشی و فناوری صنعت آب و برق، میزان حضور شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نیرو در عرصه فعالیت‌های پژوهشی و دانش‌بنیان مورد ارزیابی قرار گیرد.

کارگرنجفی با قدردانی از همکاران وزارت نیرو به‌ویژه شرکت آب و فاضلاب استان تهران که همواره در زمینه فعالیت‌های تحقیقاتی و پژوهشی و فناوری در بین شرکت‌های آب و فاضلاب پیشرو بوده است، ابراز امیدواری کرد: شرکت آب و فاضلاب استان تهران همچون گذشته با سرعت و شتاب در مسیر فعالیت‌های پژوهشی و فناوری حرکت کند.

بیست‌وچهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار و پنجمین نمایشگاه تقاضای ساخت و تولید ایرانی (تستا) از ساعت ۹ الی ۱۹ روزهای ۲۰ لغایت ۲۲ آذرماه همزمان با هفته پژوهش در محل شبستان مصلی امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.

شرکت آب و فاضلاب استان تهران به منظور اشتراک‌گذاری دستاوردهای پژوهشی و فناوری و نیازهای فناورانه با پژوهش‌گران و فناوران در این نمایشگاه شرکت کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا