تجارت

نحوه حضور دانشگاهیان تربیت مدرس از ۳ مهرماه

با توجه به تغییر وضعیت کرونایی در تهران، نحوه حضور دانشگاهیان دانشگاه تربیت مدرس از سوم مهرماه اعلام شد.

به گزارش ناظم نیوز بر اساس اعلام دانشگاه تربیت مدرس، با توجه به تغییر وضعیت اپیدمی کووید-۱۹ در شهر تهران به وضعیت نارنجی و تأکید استانداری تهران مبنی بر حضور ۷۰ درصدی کارکنان دستگاه‌های اجرایی و نظر به اجرای موفقیت آمیز دو مرحله واکسیناسیون اعضای هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه و نیز آغاز سال تحصیلی جدید، بر اساس مصوبه مورخ ۲۸ شهریور هیأت رئیسه این دانشگاه، نحوه حضور دانشگاهیان تربیت مدرس از تاریخ شنبه ۳ مهرماه برای اجراء، ابلاغ شد.

بر اساس اعلام معاونت توسعه منابع و سرمایه انسانی دانشگاه تربیت مدرس،‌ کلیه فعالیت‌های اعضای هیأت علمی این دانشگاه اعم از آموزشی، پژوهشی، حضور در جلسات گروه، جلسات دفاع از پروپوزال، پایان‌نامه و رساله، راهنمایی و مشاوره دانشجویان همچنان به صورت مجازی ولی با حضور در دفتر کار دانشگاه و رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی خواهد بود.

بدیهی است افراد دارای بیماری زمینه‌ای با تایید مدیریت سلامت و بهداشت دانشگاه تربیت مدرس ،جانبازان شیمیایی، زنان باردار و دارای فرزند خردسال با هماهنگی هفتگی با مسئول واحد، می توانند در بخش مشخصی از زمان خدمت موظف خود بصورت دورکاری به فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی بپردازند. فعالیت اداری کارکنان در واحدهای مختلف به صورت حضوری خواهد بود.

دانشگاه تربیت مدرس همچنین اعلام کرد: حداکثر ۳۰ درصد کارکنان، با اولویت افراد دارای بیماری زمینه‌ای که به تایید مدیریت سلامت و بهداشت دانشگاه می‌رسد، جانبازان شیمیایی، زنان باردار و دارای فرزند خردسال صرفاً با تشخیص و اجازه مسئول هر واحد می‌توانند در بخشی از زمان خدمت موظف خود، بصورت دورکاری فعالیت نمایند.

دانشگاه تربیت مدرس، همچنین اعلام کرده که ورود کلیه مراجعین متفرقه به این دانشگاه همچنان با محدودیت شدید مواجه خواهد بود و در صورت ضرورت و بنا به تشخیص واحدهای ذی‌ربط، مراتب می بایست از قبل با اداره حراست هماهنگ شود.

تمامی مراسم، نشست‌ها و اجتماعات حضوری نیز همچنان ممنوع است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا