تجارت

مهلت ثبت‌نام ترم تابستانی دانشجویان شاهد دانشگاه علوم پزشکی تا۳۱ خرداد

اداره‌کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران در اطلاعیه‌ای به نقل از اداره‌کل شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت از ثبت‌نام ترم تابستانی سال ۱۴۰۰ برای دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های علوم پزشکی تا پایان خرداد ماه خبر داد.

ناظم نیوز: ترم تابستانی سال ۱۴۰۰ به صورت مجازی برای دانشجویان رشته‌های مختلف گروه علوم پزشکی ارائه می‌شود که نسبت به ترم تابستانی سال قبل رشد بسیار مطلوب (۲.۵ برابری) داشته است. همچنین برای نخستین بار دروس بالینی با محتوای استاندارد و با کیفیت مطلوب ارائه می‌شود.
در ادامه اطلاعیه آمده است: ترم تابستانی مذکور برای دانشجویان معزز شاهد و ایثارگر رایگان است و آنان برای ثبت‌نام ترم تابستانی شهریه پرداخت نمی‌کنند. دانشجویان شاهد و ایثارگر متقاضی ثبت‌نام در ترم تابستانی می‌توانند از ۲۰ تا ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۰ از طریق آدرس www.vums.ac.ir ثبت‌نام کنند.در پایان این اطلاعیه آمده است: این ترم تابستانی از ۵ تیرماه تا ۵ شهریورماه اجرا خواهد شد و از ۱۰ تا ۲۵ شهریورماه نیز آزمون دروس به شیوه الکترونیکی برگزار و در پایان شهریور ماه نمرات دانشجویان برای دانشگاه‌های علوم پزشکی مربوطه ارسال خواهد شد.
در این ترم تابستانی، ۱۳۰ درس برای دانشجویان رشته های مختلف گروه علوم پزشکی ارائه می شود که نسبت به ۵۲ درس در ترم تابستانی سال قبل، رشد بسیار مطلوب ۲.۵ برابری داشته است.
وی افزود: در این ترم تابستانی برای اولین بار، دروس بالینی نیز مانند پاتولوژی، مقدمات و نظری بیماری های رشته پزشکی با محتوای استاندارد و با کیفیت ارائه می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا