مرکز ارتباط با مشتریان بیمه رازی متحول می شود
به گزارش ناظم نیوز به نقل از روابط عمومی و بین الملل بیمه رازی، محمد سجاد دینی در سیزهمین شب از جشنواره ضیافت نور با تاکید بر اینکه مرکز ارتباط شرکت، شعبه ای مجازی برای خدمت رسانی به مخاطبان است، گفت: این مرکز از ساعت ۷ صبح الی ۲۳، هر روز پاسخگوی انبوهی از تماس های مشتریان، شبکه فروش و کارکنان شعب است.
وی با تاکید بر اینکه این مرکز نقش مهمی در ایجاد رضایت میان ذینفعان شرکت دارد، خاطرنشان کرد: همه تلاش ما این است که با سرعت و دقت، نیازهای مخاطبان را پاسخ دهیم و رضایت حداکثری آنها را جلب کنیم.
دینی با بیان اینکه این مرکز در راستای تمرکز زدایی و کمک به ایجاد اشتغال، در شهر ساری مستقر است، ادامه داد: کارکنان این مرکز به اطلاعات بیمه ای اشراف کامل دارند و به همه سوالات تماس گیرندگان به طور دقیق و گامل پاسخ می دهند.
به گفته او مرکز ارتباط بیمه رازی تنها یک مرکز تماس نبوده، و میتوان ادعا کرد بسیاری از نیازهای شبکه فروش مانند مجوز دهی صدور بیمه نامه، اصلاح مشخصات و سایر موارد از طریق همین مرکز انجام می پذیرد.
گفتنی است در برنامه جشن ضیافت نور بیمه رازی که به مناسبت هجدهمین سالگرد تاسیس این شرکت و در ماه مبارک رمضان برگزار می شود، طی قرعه کشی بین نمایندگان حائز شرایط، هر شب یک سکه طلا و یک عدد چوب گلف به یک نماینده هدیه داده میشود که این جایزه در شب اول به آقای مصطفی اقتداری نماینده شعبه بندرعباس ، شب دوم به آقای یدالله مهدی زاده از شعبه ایلام ، شب سوم به خانم اکرم شوقی نماینده زنجان ، شب چهارم به آقای بابک رحیمی شاد نماینده تهران از شعبه کاشانی ، شب پنجم به خانم لیلا موسوی از شعبه همدان ، شب ششم به آقای حمید امینی از شعبه کرج ، شب هفتم به منیژه خضری از شعبه ارومیه وشب هشتم به خانم هانیه زحمتکش از شعبه مشهد ، شب نهم به مریم حبیب اللهی از شعبه رشت ، شب دهم به حسین لویمی از شعبه اهواز ، شب یازدهم به نوین بابازاده شعبه رشت ،در شب دوازدهم به اقای مصیب پلاشی از شعبه کرمان و در شب سیزدهم به کاظم فخیم کریم زاده از شعبه کرج تعلق گرفت.