تجارت

راه های افزایش لایک اینستاگرام

در این مطلب می خواهیم روش هایی را به شما ارائه دهیم تا مطالبی که در اینستاگرام منتشر می کنید بهترین آمار را کسب کند و نه تنها تعداد لایک آن بلکه آمار پیجتان را دگرگون کند

به گزارش بازرگانی خبرگزاری ناظم، کاربران اینستاگرام روز به روز در حال افزایش هستند و افراد زیادی کسب و کار خود را وارد این اپلیکیشن جذاب می‌کنند. می‌دانید که از عوامل مهمی که هر کاربری با دیدن آن تحت تاثیر قرار می‌گیرد آمار اینستاگرام یک پیج است. تعداد فالوورها، لایک ها و کامنت های یک پیج تاثیر بسیار زیادی بر بازخورد و اعتبار یک پیج می‌گذارد. از این رو همواره تلاش تمامی کاربران در این اینستاگرام بر این است که بتوانند آمار جذابی برای پیج خود به ارمغان بیاورند. در این مطلب هدفمان این است بتوانیم روش‌هایی را به شما ارائه دهیم تا مطالبی که در اینستاگرام منتشر می‌کنید بهترین آمار را کسب کند و نه تنها تعداد لایک آن بلکه آمار پیجتان را دگرگون کند؛ با ما همراه باشید.

خرید لایک ساده‌ترین روش برای افزایش لایک

خرید لایک اینستاگرام:

با وجود اینکه داشتن لایک بالا در هر پست نشانه‌ی مورد تایید بودن آن پست در میان سایر پست‌ها است، لذا داشتن تعداد لایک بالا برای هر کس که می‌خواهد به پیج خود اعتبار ببخشد لازم است و از ساده‌ترین راه‌ها برای دستیابی به این منظور خرید لایک اینستاگرام است. شما با خرید لایک اینستاگرام تنها با چند کلیک ساده و بدون صرف زمان در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بدون نیاز به انجام کار خاصی به هر تعداد لایک که می‌خواهید دست پیدا کنید. جذب لایک واقعاً کاری سخت و زمان بر است و همچنین شما نمی‌توانید کاربران اینستاگرام از جمله فالوور های خود را مجبور کنید پست شما را لایک کنند و نیز این احتمال وجود دارد که فالوور های شما با محتوای مطلب منتشر شده موافق نباشند و باب میل آن‌ها نباشد، در این صورت طبیعتاً از لایک کردن آن پست خود داری به عمل می‌آورند از این رو لازم است تعدادی از لایک ها را بدون دشواری به دست بیاورید.

محتوای جذاب باعث افزایش لایک اینستاگرام می‌شود

تولید محتوا جذاب راهی برای افزایش لایک و کامنت:

شاید مهمترین بخش در افزایش لایک های اینستاگرام شما همین عامل یعنی تولید محتوا باشد! اگر بدانید نظرات مردم روی چه پست‌هایی بیشتر جلب می‌شود می‌توانید براحتی مطالبی را برای کاربران خود منتشر کنید که افراد زیر پست شما شروع به گفتگو کنند و این مورد نه تنها باعث افزایش لایک اینستاگرام شما می‌شود، بلکه با گفتگو کاربران تعداد کامنت های پست شما نیز افزایش می‌یابد و همین دروازه ای برای ورود به اکسپلور اینستاگرام است! هرچند اگر بتوانید تولید محتوای جذاب را رعایت کنید، همانند لایک ها نیاز نیست نگران تعداد کامنت های خود نیز باشید چرا که می‌توان با خرید کامنت اینستاگرام هم تعداد نظرات زیر پست خود را افزایش داد. به هر حال در ادامه با برخی از روش‌های تولید محتوای جذاب شما را آشنا می‌سازیم.

تولید محتوای اینستاگرام

محتوای طنز

مارکت از ما تقاضا دارد که خنده را بر لبان کاربران بیاوریم و کمتر کسی پیدا می‌شود که از خندیدن خوشش نیاید، لذا به تولید محتوای طنز بپردازید، عکس‌ها ویدیوهای طنز همانند دوربین مخفی‌ها و کلیپ‌های ساختگی و دابسمش های خنده دار تهیه کنید و در پیج خود منتشر کنید. طنز از موضوعات پسندیده شده است که از قبل تایید شده و می‌تواند تعداد لایک بالایی را جذب کند.

محتوای آموزشی

شما می‌توانید با بررسی گروه سنی فالوور های خود و با توجه به استعدادهای خود محتوای آموزشی تهیه کنید؛ همانطور که می‌دانید متدهای آموزش همیشه در حال تغییر و تکمیل شدن است و امروزه بیشتر آموزش‌ها به صورت مجازی و غیر حضوری است، لذا آموزش‌های شما مورد توجه قرار گرفته و می‌تواند لایک زیادی جذب کند.

محتوای گردشگری

امروزه که مسافرت‌ها بیشتر و بیشتر شده و کشف نقاط مختلف جهان روز به روز در حال بیشتر شدن است همه نیازمند به دانستن در مورد مکان‌های مختلفی دارند که می‌خواهند به آن جا مسافرت کنند، از این رو پیج شما که گردشگری را رواج می‌دهد و جاهای دیدنی سراسر دنیا را معرفی می‌کند می‌تواند مورد پسند افراد زیادی قرار گرفته و از کاربران زیادی لایک بسیار دریافت کند.

محتوای علمی تخیلی

اگر کمی در مورد انسان شناسی افراد حاضر در خاور میانه بدانید متوجه می‌شوید که مردمان این ناحیه علاقه زیادی به باور کردن محتویات عجیب دارند که در قالب علم و تخیل ارائه می‌شود و نه تنها مورد پسند آن‌ها واقع می‌شود بلکه این پست‌ها را برای سایر کاربران نیز اشتراک گذاری می‌کنند و تعداد لایک جذب شده را بیشتر و بیشتر می‌کنند. بیشتر این صفحات در قالب آیا می‌دانید …؟ ارائه می‌شوند که بازخورد مناسبی دارند.

تبلیغ

باید بدانید که تبلیغات در دنیای امروزه ما طیف گسترده ای از مشاغل را در بر دارد که نیازمند به تبلیغات می‌باشند شما می‌توانید برای دریافت و افزایش لایک پست خود از یک پیج با تعداد فالوور بالا درخواست تیلبغ کنید و بدین صورت پست شما با بازدید بالایی مواجه می‌شود که منجر به بالا رفتن تعداد لایک در پست شما خواهد شد.

نکات قابل توجه در افزایش لایک اینستاگرام

افزایش لایک اینستاگرام

چنانچه شما با هر روشی توانستید تعداد لایک های یک پست را افزایش دهید و به آن پست اعتبار ببخشید، لازم است به تعداد فالوور های خود نیز نگاهی بیاندازید و تعداد آن را نیز با تعداد لایک های خود هماهنگ کنید. شما می‌توانید با خرید فالوور اینستاگرام دنبال کنندگان خود را افزایش دهید؛ افزایش بیش از حد تعداد لایک بدون توجه به تعداد فالوور احساس بی اعتمادی را در کاربران ایجاد می‌کند و بالطبع از صفحه‌ای که تعداد فالوور بالایی ندارد انتظار تعداد لایک بالایی نیز نخواهند داشت، لذا با خریداری فالوور این تفکرات را از خود دور کنید. همچنین به تعداد کامنت ها نیز توجه کنید، زیرا که فالوور ها به تعداد کامنت ها دقت می‌کنند، اگرپست شما لایک بالایی دارد، باید تعداد کامنت بالایی نیز داشته باشد و می‌توانید با سفارش کامنت اینستاگرام این تعداد را افزایش دهید و به میزان معقول و قابل قبولی برسانید.

اگر پست شما ویدیویی باشد نیز باید به تعداد ویو یا همان بازدید اینستاگران نیز دقت کنید و تعداد آن را نیز افزایش دهید. از دیگر نکانی که باید در خرید و افزایش لایک اینستاگرام دقت شود انتخاب درست سایت خدمات مجازی است، کیفیت سرورها و سرعت قابل ارائه در آن‌ها بسیار مهم است و لازم است خدماتی که دریافت می‌کنید کیفیت بالایی داشته باشد زیرا که کیفیت پایین سرورها می‌تواند باعث افت و در نهایت باعث سقوط پیج شما شود بنابراین تنها برای کم‌تر هزینه کردن کیفیت را از دست ندهید و نیز سرعت انتقال خدمات را در انتخاب خود لحاظ کنید زیرا شما زمان زیادی برای دریافت لایک و کامنت برای ورود به اکسپلور ندارید، لذا باید در کوتاه‌ترین زمان به بالاترین حد لایک برسید، میزان هزینه‌های لازم را محاسبه کنید و معقول ترین آن‌ها را انتخاب کنید. همواره فعال باشید و در راستای بهبود آمار پیج خود تلاش کنید؛ یادتان باشد موفقیت‌های بزرگ با گام‌هایی کوچک آغاز می‌شوند.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری ناظم در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا