فوتبال ایرانورزش

در حال بررسی مدیریت پرسپولیس هستیم/ هزار تماشاگر در بازی با کُره

وزیر ورزش با تاکید بر اینکه وضعیت مالی باشگاه استقلال رو به بهبود است، گفت: در مورد مدیریت باشگاه پرسپولیس در حال انجام بررسی های لازم هستیم.

به گزارش ناظم نیوز، حمید سجادی در حاشیه مجمع عمومی باشگاه استقلال با تاکید بر اینکه رنگی نیست و برای هر دو تیم پرسپولیس و استقلال احترام قائل است، گفت: در این نشست برنامه‌های باشگاه استقلال مطرح و گزارشی از وضعیت موجود و شرایط مالی باشگاه هم ارائه شد. همچنین در مورد چشم انداز پیش رو هم بحث و بررسی شد.

وی تاکید کرد: از مدیریت باشگاه استقلال خواسته شد که گزارش مالی منتهی به تیرماه سال جاری را هر چه زودتر نهایی و ارائه کنند. تاکنون گزارشی تهیه نشده و به همین دلیل اعداد و ارقام مطرح شده قابل استناد نیستند. فقط اینکه بدهی و مشکلات مالی سرخابی‌ها فقط مربوط به امسال و سال گذشته نیست بلکه به سنوات قبل هم مربوط می‌شود.

سجادی با بیان اینکه استقلال و پرسپولیس در سال‌های گذشته بیش از ۲۰ بند حسابرسی داشتند، خاطرنشان کرد: البته در آخرین حسابرسی مربوط به استقلال تقریباً ۱۲ – ۱۰ مورد از آن بندها کاهش پیدا کرد و در کل رو به بهبود است. در نشست با وزرای اقتصاد و دادگستری هم نسبت به گزارش ارائه شده تشکر کردیم. البته که برای مطرح شدن دقیق موارد مالی منتظر مجمع عمومی سالیانه هستیم. در این مجمع گزارش مالی به صورت دقیق ارائه می‌شود.

وزیر ورزش از برگزاری نشست مشابه با سرپرست و دیگر اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس خبر داد و خاطرنشان کرد: به زودی در همین محل وزارت ورزش نشستی با مدیران باشگاه پرسپولیس خواهیم داشت و به مسائل آنها رسیدگی خواهیم کرد.

سجادی در مورد مدیریت باشگاه پرسپولیس و اینکه آیا گزینه‌ای نهایی شده است؟ گفت: در این زمینه در حال فکر و بررسی هستیم تا به نتیجه برسیم.

وی در پاسخ به پرسشی که در مورد واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال و مشکلات و مسائل مالی مربوط به آنها مطرح شد، تصریح کرد: در طبقه بندی اطلاعاتی، اینها جزو اطلاعات محرمانه است که نباید مطرح و رسانه‌ای شوند.

تعداد تماشاگران برای دیدار ایران و کره جنوبی دیگر موضوع مطرح از وزیر ورزش بود که وی در پاسخ به آن گفت: همکاران ما در وزارت بهداشت اینگونه اعلام کرده‌اند که حضور تماشاگران تا ۱۰۰۰ نفر مشکلی نیست اما باید بررسی شود. ببینیم شرایط بازگشایی استادیوم به چه صورت است. ضمن اینکه در مورد رعایت پروتکل‌های بهداشتی هم نیاز به هماهنگی داریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا