فوتبال ایرانورزش

بازیکنان نباید هیچ تیمی را دست کم بگیرند

پیشکسوت پرسپولیس در مورد تقابل با هوادار و شرایط مهاجمان این تیم صحبت کرد.

ناظم نیوز: کوروش برمک در خصوص تساوی پرسپولیس مقابل هوادار اظهار داشت: در این بازی من ارنج یحیی را پسندیدم و این تفکر که تمام نفرات هجومی خود را از ابتدا بازی داد تفکر درستی بود، هرچند انتظار داشتم سیامک نعمتی هم در ترکیب اولیه باشد، این را به خاطر گلزنی او نمی‌گویم بلکه شرایط بازی ایجاب می‌کرد. در کل ارنج اولیه تیم خوب بود.
وی افزود: مشکل بازی با هوادار این بود که بازیکنان تیم حریف را خیلی دست کم گرفته بودند و از این بابت ضربه خوردند. این حواشی ایجاد شده در مورد داوری و مسائل این چنینی را به کل قبول ندارم چرا که برای مثال اگر لک به درستی خروج می‌کرد و توپ را درست مشت کرده بود اصلاً این مسائل پیش نمی‌آمد. در کل پرسپولیس به دلیل دست کم گرفتن هوادار در این بازی تنبیه شد.
پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با عملکرد خط حمله تیم و انتقاداتی که می‌شود گفت: ما داریم در مورد عیسی آل کثیر و مهدی عبدی حرف می‌زنیم که هر کدام در مقاطعی بهترین گل‌ها را برای پرسپولیس به ثمر رساندند ولی عیسی بعد از بازگشت از محرومیت و عبدی پس از ازدواجش دیگر بازیکنان سابق نشدند. به نظر من مشکل این نفرات فنی نیست و روحی و روانی است و باید خودشان را دوباره پیدا کنند و به اوج برگردند.
برمک در ادامه توضیح داد: به نظرم اوضاع پرسپولیس بد نیست و باید از تیم و کادرفنی حمایت کرد. اگر یک برد بدست بیاوریم و تیم‌های بالای جدول امتیاز بدهند شرایط به حالت عادی برمی‌گردد ولی اگر این فاصله با صدر بیشتر شود دیگر فکر می‌کنم کار در ادامه دشوار خواهد بود. پرسپولیس امسال مدعی قهرمانی است ولی این عنوان را مثل قبل ساده به دست نخواهد آورد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا