تجارت

ثبت نام واکسیناسیون کرونا برای دانشجویان دانشگاه خوارزمی

مدیر درمانگاه دانشگاه خوارزمی اعلام کرد: دانشجویان دانشگاه خوارزمی برای واکسیناسیون باید به سامانه وزارت بهداشت مراجعه کنند.

به گزارش ناظم نیوز، دکتر عصمت آموزگار درباره واکسیناسیون دانشجویان اعلام کرد: دانشجویان دانشگاه خوارزمی برای واکسیناسیون باید به سامانه وزارت بهداشت مراجعه کنند.

وی ادامه داد: شاید به دلیل ترافیک سایت و تکمیل بودن ظرفیت پایگاه‌ها دانشجویان دفعه اول موفق به ثبت نام نشوند و نیاز است که مجدداً تلاش کنند.

مدیر درمانگاه دانشگاه خوارزمی یادآور شد: طبق اعلام مرکز آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت سامانه ثبت نام واکسیناسیون کرونا برای دانشجویان فعال شده است و دانشجویان سراسر کشور می‌توانند به سایت salamat.gov.ir مراجعه و با ورود کد ملی، تاریخ تولد و شماره همراه ثبت‌نام و بلافاصله زمان و مکان تزریق واکسن را انتخاب کنند.

وی تصریح کرد: دانشجویان برای واکسیناسیون نیازی نیست به شهر محل تحصیل مراجعه کنند و این امکان فراهم شده است تا دانشجویان بتوانند نزدیکترین مرکز واکسیناسیون را انتخاب کنند.

آموزگار خاطرنشان کرد: پیشنهاد می‌شود دانشجویان که موفق به ثبت‌نام نمی‌شوند طی روزهای آتی هم مجدداً تلاش کنند و از مراجعه بدون نوبت به پایگاه‌های واکسیناسیون خودداری کنند.

وی ادامه داد: اگر دانشجویی موفق به ثبت نام در سامانه واکسیناسیون کرونا نشد و کد ملی او در سامانه ثبت نشده بود، می‌تواند موضوع را از طریق دانشگاه محل تحصیل خود پیگیری کند تا معاونت آموزشی وزارت علوم اطلاعات را به مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت ارسال کنند و فهرست تکمیلی اطلاعات دانشجویان در سامانه واکسیناسیون کرونا ثبت شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا