تجارت

بازي در نقش‌هاي متفاوت را دوست دارم

ناظم نیوز: بازيگران پيشكسوت سينما و تلويزيون كشور با خلق نقش‌هاي ماندگار از خود در طول سال‌ها فعاليت حرفه‌اي‌شان همواره موردتوجه مخاطبان اين عرصه بوده‌اند و با اينكه بعضا دوري از اين عرصه و كم‌كاري باعث شده تا از ديد مخاطب دور شوند ولي بازگشت دوباره آنها بار ديگر موج حمايت هواداران را همراه دارد. بيوك ميرزايي كه يكي از بازيگران پيشكسوت سينما و تلويزيون محسوب مي‌شود بعد از مدت‌ها كم‌كاري حالا دوران پركاري را سپري مي‌كند. او به شكل همزمان مشغول بازي در فصل جديد سريال روزگار جواني به كارگرداني اصغر توسلي است و همينطور در فيلم سينمايي مهمانی از کارائیب، به كارگرداني بهزاد فراهاني نيز در نقش فيدل كاسترو حضور دارد.
بیوک میرزایی در گفتگويي درباره فصل جدید سریال روزگار جوانی و بازي در آن گفت: سریال روزگار جوانی در زمان خود مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته بود و شخصیت‌ها و داستان فیلم را دوست داشتند. حتی در بازپخش‌های این سریال که مربوط به سالیان گذشته بود هم مردم پای تلویزیون می‌نشستند و این مجموعه را تماشا می‌کردند. مردم عزیزمان باور‌هایی نسبت به سریال روزگار جوانی دارند که خود این موضوع بازتاب آن را وسیع می‌کند و منتظر هستند تا فصل جدید این سریال را تماشا کنند در زمان پخش فصل اول سریال روزگار جوانی که به سال‌های دور برمی‌گردد جوانان و پدر و مادر‌ها با شخصیت‌های داستان فیلم همذات‌پنداری می‌کردند، زیرا مشکلات و معضلاتی که مطرح می‌شد مسائل روز جامعه آن زمان بود.
این بازیگر تلویزیون با اشاره به اینکه ساختار اصلی سریال روزگار جوانی حفظ شده عنوان کرد: در فصل جدید روزگار جوانی هم موضوعات اجتماعی و مشکلات جوانان و دانشجویان وجود دارد، اما از بازیگران قدیم فقط من هستم و بازیگران نقش اصلی چهره‌های جدید و مستعد تئاتری هستند. البته بازیگران مهمان شناخته شده هم دارد. من فکر می‌کنم این فصل روزگار جوانی نیز با توجه به داستان جذاب آن، کارگردانی اصغر توسلی و تلاش دوستان مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد. امیدوارم با دیده شدن و مورد توجه قرار گرفتن این سریال بازیگران تئاتری با استعداد که در آن بازی دارند فصل جدیدی در بازیگری خود را آغاز کنند.
وی پیرامون نقش خود در فصل جدید سریال روزگار جوانی بیان کرد: اگر خاطرتان باشد در فصل قبل من در نقش عباس آقا بازی می‌کردم که در فصل جدید هم در همین نقش بازی می‌کنم و آژانس مسکن دارم که جوانان در مسکن من اتراق می‌کنند و اتفاقاتی رخ می‌دهد. هر یکی‌دو قسمت اتفاقی برای دانشجویی می‌افتد که به هر کدام از آنها پرداخته می‌شود.
بيوك میرزایی با اشاره به توقف تصویربرداری سریال روزگار جوانی به دلیل شیوع کرونا بیان کرد: تصویربرداری این سریال به دلیل کرونا و وضعیت کرونایی و حاد این روز‌ها تعطیل شده است. الان اکثر پروژه‌ها تعطیل شدند. سریال جشن سربرون، هم به همین دلیل تعطیل شده است. با توجه به آنکه قرار است روزگار جوانی مردادماه پخش شود باید هرچه زودتر تکلیف آن مشخص شود. این سریال قرار بود در ۳۰ قسمت پخش شود که تا کنون ۲۵ الی ۲۶ قسمت آن فیلمبرداری شده و معلوم نیست با توجه به وضعیت پیش آمده کار کامل می‌شود یا به همین قسمت‌ها بسنده می‌‎شود. تکلیف قسمت‌های آینده در همین یکی‌دو هفته مشخص می‌شود.
وی در بخش ديگري از اين گفتگو با اشاره به تزریق واکسن کرونا بیان کرد: خوشبختانه دوز اول واکسن کرونا را زدم و دوز دوم آن را هم قرار است دو ماه آینده بزنم. امیدوارم تمامی مردم در این شرایط رعایت بیشتری بکنند و تا جایی که می‌توانند از خانه‌های خود بیرون نیایند. امیدوارم مجموعه تلویزیونی «روزگار جوانی» لحظات خوبی را برای مخاطبان فراهم کند و در صورت موفقیت می‌توان به ادامه آن هم فکر کرد و دنباله‌های بعدی آن را هم ساخت.
بیوک میرزایی در پايان به حضورش در فيلم سينمايي مهمانی از کارائیب، به کارگردانی بهزاد فراهانی و تهیه‌کنندگی شهرام گیل‌آبادی اشاره كرد و گفت: در اين فيلم سينمايي در نقش فیدل کاسترو حضور دارم كه يك نقش عجيب و جالب برايم بود. البته چيز زيادي درباره اين اثر نمي‌توانم بگويم فقط مي‌دانم كه بهزاد فراهاني سال‌ها تحربه و دانش خود را در اين اثر گذاشته و قطعا كار جذابي خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا