فوتبال ایرانورزش

اسکوچیچ: مهاجمان تیم ملی ایران در سطح رئال مادرید هستند

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران مهاجمان این تیم را در سطح باشگاه رئال مادرید دانست.

به گزارش ناظم نیوز، موفقیت دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در بازی‌های انتخابی جام جهانی در این مدت مورد توجه رسانه‌های کرواسی و شرق اروپا قرار گرفته است. اسکوچیچ در یکی دو هفته گذشته مصاحبه‌هایی با رسانه‌های کرواسی داشته است. او در مصاحبه‌هایش به تمجید از عملکرد بازیکنانش پرداخت و به مسیری که در تیم ایران پشت سر گذاشت، اشاره کرد.

تازه‌ترین گفتگوی اسکوچیچ با سایت «novilist» صورت گرفته است که بخشی از این گفتگو به موفقیت این مربی و شکست ناپذیری او از زمان هدایت تیم ملی ایران اختصاص دارد.

اما نکته جالب توجه این مصاحبه، تمجید ویژه اسکوچیچ از مهاجمان تیم ملی ایران است که در کشورهای اروپایی حضور دارند.

سرمربی تیم ملی می‌گوید که تیمش از نظر بازیکن در پست‌های مختلف بالانس و متعادل نیست اما مهاجمانش در تیم‌های مختلف حضور دارند که خط حمله ایران را حتی قدرتمندتر از تیم ملی کرواسی می‌کنند.

اسکوچیچ با اشاره به حضور مهدی طارمی در پورتو پرتغال، سردار آزمون در زنیت روسیه، علیرضا جهانبخش در فاینورد هلند و مهاجمان دیگر در آ. اک و شارلوا (کریم انصاریفرد و علی قلی زاده) مدعی شد باشگاه رئال مادرید هم از جذب این نفرات شرمنده و پشیمان نخواهد شد.

وی همچنین ایرانی‌ها را «دیوانه فوتبال» توصیف کرد که با پیروزی‌ها شاد و سرخوش و با شکست‌ها غم‌زده هستند.

بازگشت تیم ملی فوتبال ایران به صدر جدول تیم‌های آسیایی در رده بندی جدید فیفا هم موضوعی است که اسکوچیچ این‌طور به آن واکنش نشان داده است: «ما در حال حاضر تیم ۲۲ جهان هستیم و می‌دانیم که این به چه معنا است به عنوان مثال کرواسی در رده هفدهم است. مهمتر از همه، ما تیم نخست آسیا هستیم و ژاپن را پشت سر گذاشتیم. این برای آنها بسیار مهمتر است زیرا بیشتر با تیم‌های آسیایی مقایسه می‌شوند.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا