جامعه

نیاز تهران به ۲ هزار اتوبوس برای بهبود فضای حمل و نقل عمومی

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به رونمایی از ۱۱۰ دستگاه اتوبوس در شهر تهران، گفت: تعداد اتوبوس های باید به بیش از ۲ هزار دستگاه برسد تا بتوانیم بگوییم برای مردم کاری کرده‌ایم.

به گزارش خبرنگار ناظم نیوز، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران با تبریک سالروز ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) است به اهالی تهران و ری گفت: طی ۳ روز گذشته شاهد مانور نیروی دریایی ارتش بودیم که نشان اقتدار و پیشتازی نیروهای دفاعی ایران بود.

وی با یادآوری شرایط سال‌های ابتدایی جنگ و کمبود امکانات جنگی در آن روزها افزود: پیگیری‌ها و رهنمودها در کنار تلاش نیروهای نظامی باعث تحقق این پیشرفت‌های علمی و تکنولوژیکی شد.

رئیس شورای شهر تهران با به اینکه دیروز از ۱۱۰ دستگاه اتوبوس رونمایی شد و ۱۶۵ دستگاه دیگر نیز به زودی وارد ناوگان اتوبوسرانی می‌شود، گفت: این تعداد اندک اتوبوس برای شهر تهران کافی نیست.

وی با تشکر از مدیریت دوره گذشته و حال حاضر شهری برای افزوده شدن این تعداد اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی تهران گفت: ناوگان اتوبوسرانی تهران باید به بالای ۲ هزار دستگاه اتوبوس برسد تا بتوانیم بگوییم برای مردم کاری کرده‌ایم اما رسیدن به همین مقدار اتوبوس هم با وام و رایزنی صورت گرفته است.

چمران با اشاره به اینکه بازسازی ۲ هزار دستگاه اتوبوس با کمک دولت به زودی آغاز می‌شود تا مردم به خاطر گریز از ترافیک از حمل و نقل عمومی استفاده کنند و به وسائل شخصی پناه نبرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا