اقتصادی

۱۶ معدن استان تهران رفع توقیف شد

فرایند مزایده معادن سال ۱۴۰۰ که به دستور دادستان کل کشور معلق مانده بود رفع توقیف شد و واگذاری ۱۶ معدن در دستور کار قرارگرفت.

به گزارش ناظم نیوز به نقل از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران، علی عبدی معاون امور معادن سازمان صمت تهران با اعلام اینکه فرایند مزایده معادن سال ۱۴۰۰ که به دستور دادستان کل کشور معلق مانده بود رفع توقیف شد و واگذاری ۱۶ معدن در دستور کار قرارگرفت، گفت: پیروی فراخوان مزایده عمومی معادن و محدوده‌های اکتشافی استان تهران از طریق روزنامه‌های کثیرالانتشار و سامانه تدارکات الکترونیک دولت در خرداد ماه سال جاری اطلاع رسانی انجام و پس از طی مراحل قانونی مزایده برگزار و ۱۶ متقاضی معدن مورد تائید قرار گرفتند.

وی افزود: پس از اعلام تعلیق مزایده‌های معادن کشور توسط دادستانی کشور مراتب از طریق قانونی پیگیری و پس از ارائه مستندات کافی دادستانی طی نامه فرایند مزایده را قانونی اعلام نمود.

عبدی خاطرنشان کرد: جذب سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال و تأمین مصالح و مواد لازم اجرایی پروژه‌های عمرانی و ساختمانی از نتایج مثبت این مزایده است که به شکل کاملاً قانونی و در بستر الکترونیکی انجام شده است.

وی تاکید کرد: متقاضیانی که در مزایده معادن فوق حائز شرایط شده اند می‌توانند نسبت به پیگیری و انجام مراحل اداری لازم جهت اخذ پروانه بهره برداری اقدام نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا