اجتماعی

گام های بیمه رازی برای تحقق برنامه هایش در۱۴۰۰

به گزارش ناظم نیوز به نقل از روابط عمومی بیمه رازی، دکتر علی جباری که برای تحقق برنامه هایش نیاز به تغییر استراتژی داشت ، در گام اول موافقت هیات مدیره را برای افزایش سرمایه گرفت و سپس دو معاون فنی بیمه های زندگی و غیرزندگی را منصوب کرد.

دکتر علی جباری در جلسه شورای مدیران بیمه رازی اعلام کرد: با اتکا به توان مالی و ارتقای تخصص نیروی انسانی درتلاش هستیم تا سهم بیمه رازی از بازار را افزایش دهیم. ایشان با انتصاب دو معاون بیمه های غیرزندگی و زندگی بیمه رازی را از نظر تخصص و توان فنی و مدیریتی تجهیز کرده است.

علی اصغراصلان بیگی سرپرست معاونت فنی بیمه های غیرزندگی و محمدرضا موحد با عنوان سرپرست بیمه های زندگی منصوب شده اند. با این انتخاب بیمه رازی در نظر دارد با تفکیک بیمه های زندگی از غیرزندگی برای تحقق اهداف بنیادین و ۵چرخش استراتژیک شرکت گام های محکم تری بردارد.

اینک بیمه رازی با افزایش سرمایه ای که پیش رو دارد با بهره برداری از اکوسیستم همراز و جذب نیروهای فنی در بدنه شرکت، مثلث توسعه ای را که لازمه ادامه حیات شرکت بیمه است، تشکیل داده است.

افزایش سهم بازار و توسعه کمی و کیفی بیمه های زندگی در پرتفوی شرکت، ایفای تعهدات در راستای سودآوری توام با خلاقیت و نوآوری در خلق و تولید محصولات جدید، توسعه خدمات دیجیتال در راستای تحول و سرآمدی شرکت از برنامه های جدید مدیرعامل بیمه رازی است.

در جلسه شورای مدیران بیمه رازی مراسم معارفه دو معاون جدید با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران ستاد و استان های بیمه رازی برگزار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا