تجارت

مهلت ارسال آثار به جایزه کتاب سال تمدید شد

دبیرخانه سی‌ونهمین‌ دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران، مهلت ارسال آثار به این‌رویداد را تا ۲۰ مهر تمدید کرد.

به گزارش ناظم نیوز به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، دبیرخانه سی‌ونهمین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران واقع در موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، مهلت ارسال آثار از سوی ناشران، پژوهشگران، محققان، مولفان، مترجمان و مصححان به این جایزه را تا ۲۰ مهر ماه سال ۱۴۰۰ تمدید کرد.

سی‌ونهمین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران با هدف حمایت و تشویق مولفان، مترجمان، مصححان و ناشران سراسر کشور، ارتقای فرهنگ جامعه اسلامی ایران و حفظ استقلال و هویت فرهنگی در بهمن ماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

دبیرخانه این دوره از جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران از ناشران، پژوهشگران، محققان، مولفان، مترجمان و مصححان دعوت می‌کند با ثبت‌نام در تارنمای اینترنتی www.ketabsal.ir کتاب یا کتاب‌های پیشنهادی خود را تا ۲۰ مهر ماه سال ۱۴۰۰ به دبیرخانه این جایزه ارسال کنند.

بر اساس این‌فراخوان، آثار ارسالی باید برای نخستین‌بار در سال ۱۳۹۹ منتشر شده باشند و جزو کتاب‌های کمک درسی و عکس‌برداری شده نبوده و همچنین کتاب باید دارای برگه اعلام وصول باشد.

تنها کتاب‌هایی در این جایزه مورد داوری و ارزیابی قرار می‌گیرند که پدیدآورنده یا ناشر کتاب، کاربرگ ثبت‌نام را در تارنمای جایزه تکمیل و به همراه دو نسخه از کتاب به دبیرخانه ارسال کند. همچنین گفتنی است آثار دریافت شده بازگردانده نخواهد شد.

کتاب‌های داستان کوتاه، داستان بلند و رمان بزرگسال، نقد ادبی (تالیف)، مستندنگاری، شعر بزرگسال و شعر کودک و نوجوان به‌دلیل همپوشانی با «جایزه جلال آل‌احمد» و «جشنواره شعر فجر» در جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران داوری و بررسی نمی‌شوند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اینترنتی جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران به‌نشانی www.ketabsal.ir مراجعه کنند.

دبیرخانه سی‌ونهمین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران در تهران، خیابان انقلاب اسلامی، خیابان برادران مظفر جنوبی، کوچه خواجه‌نصیر، شماره ۲، طبقه اول، کد پستی ۱۳۱۵۷۵۳۷۱۵ واقع شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا