بیمه

مدیرعامل بیمه کوثر بیان کرد:
پشتیبانی از تولید و رفع موانع آن وظیفه ذاتی بیمه‌گران

به گزارش ناظم نیوز به نقل از روابط عمومی و اعلام مدیرعامل شرکت بیمه کوثر، شرکت‌های بیمه با پوشش دادن ریسک‌های گوناگون، یکی از مهم‌ترین عناصر در پشتیبانی از بنگاه‌های اقتصادی هستند.

مجید مشعلچی فیروزآبادی با اشاره به اینکه شاید ریسک منابع انسانی، حوادث ناگهانی و ریسک‌های متداول را بتوان بزرگ‌ترین خطری دانست که در حال‌حاضر، سرمایه و حیات کسب‌وکارها را تهدید می‌کند، افزود: بیمه‌گران با ارایه بیمه‌نامه در رشته‌های گوناگون نگرانی کارآفرینان و سرمایه‌گذاران در بخش‌های مختلف تولید و خدمات را به خوبی مرتفع و تداوم حرکت این بنگاه‌ها را تضمین می‌کنند.

وی بیمه کوثر را یکی از شرکت‌های پیشروی صنعت در ارایه خدمات نو و متناسب با مطالبه بنگاه‌های اقتصادی دانست و گفت: ما در سال‌های اخیر، همواره در قالب ارایه طرح‌های نوین و جامع بیمه‌ای کوشیده‌ایم با پوشش‌های کامل‌تر پشتیبان تولید باشیم و با ایجاد سهولت و سرعت در صدور بیمه‌نامه یکی از موانع مهم در این زمینه را از میان برداریم.

مجید مشعلچی خاطرنشان کرد: کلام امام خامنه‌ای در نام‌گذاری سال 1400 به «تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» یک دلگرمی بزرگ به همه فعالان صنعت بیمه کشور است تا بدانند در مسیری مقدس و ارزشمند گام می‌زنند که در راه بالندگی، رشد و پیشرفت کشور، آن هم در شرایط سخت تحریمی، برکات زیادی به دنبال خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا