تجارت

تحلیل آثار جی.دی سلینجر در رادیو نمایش

تازه ترین قسمت از برنامه رادیویی «هزارتوی داستان» رادیو نمایش آثار جی.دی سلینجر نویسنده آمریکایی را مورد بررسی قرار می‌دهد.

به گزارش ناظم نیوز به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، در برنامه «هزار توی داستان» رادیو نمایش که پنجشنبه شب هشتم مهر ماه روی آنتن می‌رود، آثار جی. دی سلینجر، نویسنده مطرح آمریکایی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

در توضیحات تکمیلی این برنامه آمده است:

جی. دی سلینجر نویسنده ی آمریکایی، یکی از کم‌کارترین نویسندگان بزرگ تاریخ ادبیات است. او که پیش از چاپ تنها رمانش، چند داستان کوتاه در مجله‌ها چاپ کرده بود با چاپ رمانش، ناطور دشت، یک شبه از قله‌های شهرت و محبوبیت بالا رفت و به نویسنده‌ای جهانی بدل شد، نویسنده‌ای که به گفتهٔ خودش تقریباً فقط دربارهٔ نوجوانان می‌نوشت اما همانطور که ناگهان پرآوازه شد ناگهان هم خودش را از چشم مردم پنهان کرد و بعد از چاپ ۳ کتاب، بیش از ۵۵ سال و تا پایان عمرش، نه کتابی چاپ کرد و نه از خلوتش بیرون آمد، با این‌همه تاثیر آثار اندکش بر ادبیات جهان و نویسنده های هم عصر و بعد از او غیر قابل انکار است.

پنجشنبه ۸ مهرماه و تکرار دوشنبه ۱۲ مهر ساعت ۲۱ در برنامه هزارتوی داستان بهناز بستاندوست داستان «من دیوانه ام» نوشته سلینجر را روایت کرده و در بخش کارشناسی همراه با کیهان بهمنی به تحلیل و بررسی این اثر خواهند پرداخت.

زندگینامه سلینجر را هم رضا عمرانی روایت کرده و تهیه کنندگی آن بر عهده ژاله محمدعلی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا