اقتصادی

بخش خصوصی می‌تواند از تسهیلات طرح اقدام ملی مسکن بهره‌مند شود

ساوه- مدیرکل راه وشهرسازی استان مرکزی گفت: بخش‌های خصوصی در صورت دارا بودن زمین می‌توانند از تسهیلات طرح اقدام ملی مسکن بهره‌مند شوند و یا در طرح‌های آینده ثبت نام کنند.

احمد مرزبان در حاشیه بازدید از پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن ساوه در گفتگو با ناظم نیوز اظهار کرد: امروز بازدیدی از پروژه طرح اقدام ملی مسکن ساوه داشتیم در کوی علوی ۳۸۴، بلوار شهید بهشتی ۹۸۰، کوی فجر ۴۸۴ واحد در حال اجرا است. پیشرفت فیزیکی واحدها قابل قبول است و نسبت به پروژه‌های مشابه در استان مرکزی از پیشرفت فیزیکی بالاتری برخورداراست.

وی افزود: دغدغه‌های های متقاضیان قابل قبول بود مشکل مصالح باعث تأخیر در پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها شده است اما خوشبختانه تسهیلات بانکی از ۱۰۰ به ۲۵۰ میلیون تومان رسید و با افزایش تسهیلات بانکی، سهم آورده متقاصیان کمتر خواهد شد و بیشتر از تسهیلات بانکی استفاده می‌کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی تصریح کرد: با توجه به آینده‌نگری که برای شهر ساوه داشتیم ۹۰ هکتار زمین برای طرح اقدام ملی مسکن در ساوه پیش بینی شده است.

مرزبان در پایان خاطرنشان کرد: بخش‌های خصوصی در صورت دارا بودن زمین می‌توانند از تسهیلات طرح اقدام ملی مسکن بهره‌مند شوند و یا در طرح‌های آینده ثبت نام کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا