ورزشورزش بانوان

آغاز رقابتهای فوتبال لیگ دسته یک بانوان کشور

رییس هیات فوتبال نیشابور گفت: رقابتهای فوتبال لیگ دسته یک بانوان کشور در زمین چمن مجموعه ورزشی تختی نیشابور با حضور تیم‌های برگزیده آغاز شد.

ناظم نیوز: حسین شهرآبادی افزود: برای نخستین بار پس از پیروزی انقلاب نیشابور میزبانی رقابتهای فوتبال بانوان در لیگ دسته اول کشور را برعهده گرفته است و در این رقابتها تیم های بانوان تام اصفهان، جندی شاپور دزفول، بادرود تهران و کیان نیشابور به مدت سه روز با یکدیگر رقابت خواهند کرد.
وی ادامه داد: برگزیدگان این دوره از مسابقات به لیگ برتر فوتبال بانوان کشور صعود خواهند کرد.
وی یادآور شد: پارسال نمایندگان فوتبال نیشابور در بخش مردان سهمیه حضور در رقابتهای جام حذفی و لیگ دسته سوم فوتبال کشور را کسب کردند و در این‌ چارچوب تیم فوتبال یاران رئیسی نیز با درخشش در استان موفق به کسب مقام نایب قهرمانی لیگ برتر شد و سهمیه حضور در جام حذفی ایران را کسب کرد.
رییس هیات فوتبال نیشابور با اشاره به آغاز عملیات آماده سازی و نصب برج های نوری زمین چمن مجموعه ورزشی تختی گفت: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده بودجه لازم به این امر اختصاص یافته است و هم اکنون پیمانکار مربوطه مشغول نصب دکل ها و پروژکتورهاست و پس از سالها انتظار و محرومیت، فوتبالیست های خوب شهرمان می‌توانند در زیر نور تمرین کرده و در مسابقات شرکت کنند.
مرکز شهرستان‌ ۴۰۰ هزار نفری نیشابور در جغرافیای مرکزی خراسان رضوی در ۱۲۷ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا