کشاورزی و دامداری

قاسمی: دولت توان انجام تمامی مباحث آموزش و ترویج کشاورزی را ندارد

پایگاه خبری ناظم نیوز : قاسمی با بیان اینکه دولت توان انجام تمامی مباحث آموزش و ترویج کشاورزی را ندارد گفت: بخش خصوصی سهم بسزایی در آموزش و ترویج کشاورزی را به عهده دارد.

به گزارش ناظم نیوز به نقل از اخبار روزانه کشاورزی، محمدمهدی قاسمی معاون سازمان تات در دومین نشست خبری موسسه آموزش و ترویج کشاورزی در جمع خبرنگاران گفت: همه کارهای ترویجی و آموزشی توسط دولت قابل انجام نبوده و بخش خصوصی سهم بسزایی در آموزش و ترویج کشاورزی را به عهده دارد.
محمدمهدی قاسمی گفت: موسسه آموزش و ترویج کشاورزی بحث آموزش و ترویج بخش خصوصی را هم دنبال می کند و سازمان نظام مهندسی کشاورزی با دارا بودن ۲۵۰هزار عضو، بازوی قدرتمندی در آموزش و ترویج کشاورزی بشمار می رود که همکاری و همفکری با موسسه دارند.
قاسمی گفت: بخش خصوصی با دارابودن توان مالی و انسانی بایستی وظیفه آموزش و ترویجی را به عهده بگیرند.
وی افزود: دولت باید بودجه کافی و ویژه ای را در خصوص آموزش و ترویج کشاورزی در نظر بگیرد تا مسائل و مشکلاتی که در این امر وجود دارد مرتفع شود.
قاسمی با بیان این که وزیر محترم جهاد کشاورزی نیز نگاه و عنایت ویژه ای در سخنان خود به امر آموزش و ترویج داشته اند گفت: انشاا… نگاه مثبت و ویژه آقای نوری قزلجه وزیر جهاد کشاورزی به ترویج کشاورزی بتواند زمینه ای برای حل مشکلات و مسائل پیش روی موسسه باشد.

عملکرد مثبت موسسه
معاون سازمان تات در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص خروجی عملکرد مجموع فعالیت های موسسه گفت: آنچه از آمار و ارقام و فعالیت های انجام شده توسط موسسه آموزش و ترویج کشاورزی بیان شده است مبین این است که عملکرد مثبتی را با درنظر گرفتن توانایی ها موسسه داشته ایم.
قاسمی گفت: موسسه ادعایی پوشش ۱۰۰درصدی مباحث آموزشی و ترویجی را ندارد و ادعایی بر پاسخگویی تمامی مسائل کشاورزی را هم نداریم، منتها با در نظر گرفتم امکانات و اعتبارات، توانسته ایم بهترین و بیشترین عملکرد را داشته باشیم و در بسیاری از موارد بالاتر از توان موسسه عمل کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا