آموزش و پرورش

۹۰ درصد از معلمان استان سمنان واکسینه شدند/ بازگشایی ۵۸۳ مدرسه

سمنان- مدیرکل آموزش و پروش استان سمنان درباره شرایط واکسیناسیون کادر آموزشی استان، گفت: تاکنون ۹۰ درصد معلمان در سراسر استان واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

محمد دستورانی در گفتگو با خبرنگار ناظم نیوز، با بیان اینکه واکسیناسیون بر اساس دستورالعمل صفر شش ارائه شده از سوی وزارت بهداشت و همچنین الگوی آموزشی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش در دستور کار قرار گرفت و خوشبختانه معلمان و دانش آموزان از آن استقبال خوبی کردند، بیان کرد: ۹۰ درصد از معلمان استان سمنان واکسیناسیون شده‌اند.

وی با بیان اینکه ۷۰ درصد دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال استان سمنان نیز واکسن کرونا دریافت کردند، ابراز کرد: عملیات واکسیناسیون همچنان ادامه دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با اشاره به احتمال بازگشایی مدارس از سوی ستاد کرونا و وزارت خانه‌های بهداشت و آموزش و پرورش، گفت: در تلاش هستیم تا آن دسته دانش آموزان و معلمان بای مانده با همکاری علوم پزشکی سمنان و شاهرود سریعاً واکسینه شوند.

دستورانی با بیان اینکه از نیمه دوم آبان ماه مدارس با جمعیت ۱۰۰ الی ۲۵۰ نفر را بازگشایی خواهیم کرد، تاکید کرد: به زودی در ۲۵۰ مدرسه شهری و روستایی سطح استان کلاس‌های حضوری برگزار می‌شود.

وی افزود: از اول مهرماه ۳۳۳ مدرسه با ۱۸ هزار دانش‌آموز کلاس‌های خود را به صورت حضوری برگزار کرده و در حال فراگیری درس هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا