ورزش

یک برد در ۵ بازی اخیر استقلال/ آماری که آبیها را نگران می کند

تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و پنجم لیگ برتر هم نتوانست پیروز شود تا سریال تساوی‌های این تیم ادامه داشته باشد.

به گزارش ناظم نیوز، شاگردان فرهاد مجیدی در هفته بیست و پنجم رقابتهای لیگ برتر نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک-یک مقابل میزبان قدرتمندشان سپاهان نگرفتند، اما با این حال همچنان با ۵۷ امتیاز و ۴ امتیاز برتری نسبت به پرسپولیس در صدر جدول حضور دارند.

شاید کسب نتیجه مساوی مقابل تیم مدعی، پر مهره و آماده‌ای مثل سپاهان آن هم با گل خورده از روی نقطه پنالتی در اصفهان نتیجه قابل قبولی باشد، اما قرار دادن این نتیجه در کنار چند نتیجه قبلی استقلال می‌تواند عامل نگرانی برای کادر فنی و هواداران این تیم باشد.

این سومین بازی پیاپی در لیگ برتر بود که استقلالی‌ها در آن متوقف شده و امتیازاتی از دست می‌دهند و با احتساب بازی آنها مقابل نساجی در جام حذفی، چهارمین بازی است که موفق به پیروزی نشده‌اند؛ که این آمار قطعاً می‌تواند جای نگرانی برای تیمی باشد که داعیه قهرمانی در سر دارد.

آخرین باری که استقلالی‌ها طعم پیروزی را چشیدند بازی مقابل صنعت نفت در هفته بیست و دوم لیگ برتر بود که شاگردان مجیدی توانستند با یک گل صنعت نفت را در تهران شکست داده که این بازی در روز ۲۰ اسفند سال ۱۴۰۰ به دست آمد؛ تا از آخرین پیروزی آبی پوشان بیش از ۵۵ روز گذشته باشد و در این مدت آنها مقابل پرسپولیس، پیکان، نساجی و سپاهان در لیگ و جام حذفی طعم پیروزی را نچشیده باشند. شاگردان مجیدی در این ۴ بازی تنها ۲ بار موفق به گلزنی شده‌اند و در مقابل ۲ بار هم دروازه شان باز شده است.

آبی پوشان در هفته بیست و ششم لیگ برتر میزبان تیم انتهای جدولی شهرخودرو هستند و آنها امیدوارند نوار تساوی‌های متوالی شان را با کسب پیروزی در این بازی قطع کرده و به مسیر کسب امتیازات کامل بازگردند. این بازی از ساعت ۲۰:۴۰ روز دوشنبه ۱۹ اردیبهشت در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا