کشتی و وزنه برداریورزش

یزدانی: از تمام پتانسل تیم در دور رفت استفاده نکردیم

سرمربی تیم کشتی آزاد صنایع مازندران گفت: در دور رفت مسابقات لیگ از تمام پتانسل خود استفاده نکردیم و حتماً در دور برگشت قدرتمندتر به میدان می‌رویم.

به گزارش خبرنگار ناظم نیوز، رضا یزدانی سرمربی تیم کشتی آزاد صنایع مازندران در خصوص عملکرد این تیم در پایان مسابقات دور رفت لیگ برتر اظهار داشت: با برنامه در رقابت‌های لیگ برتر حضور یافتیم و به همین دلیل در دور برگشت رقابت‌ها قدرتمندتر حاضر خواهیم شد.

یزدانی تصریح کرد: در دور رفت علی سوادکوهی را به دلیل اینکه با تیم امید همراه بود و عباس فروتن را نیز به دلیل آسیب‌دیدگی در ترکیب نداشتیم، همچنین از ظرفیت کشتی‌گیران خارجی نیز استفاده نکردیم، اما برای مسابقات آتی از تمام پتانسیل خود استفاده خواهیم کرد.

دارنده ۲ مدال طلا و ۲ برنز جهان با بیان اینکه شکست ۵ بر ۵ مقابل ستارگان ساری یک اتفاق بود، تاکید کرد: فرصت برای جبران داریم و مطمئن باشید به مرحله بعدی صعود می‌کنیم.

قهرمان سه دوره بازی‌های آسیایی خاطرنشان کرد: جذابیت رقابت‌های لیگ همین برد و باخت‌هاست، تیم صنایع مازندران با برنامه‌ریزی و فکر وارد مسابقات شده و مسیر خوبی را آغاز کردیم. به طور حتم با پشت سر گذاشتن سختی‌ها به هدف نهایی دست پیدا خواهیم کرد.

دور رفت رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد در گروه ب به میزبانی تیم صنایع مازندران در شهر جویبار برگزار شد که در نهایت تیم‌های ستارگان ساری، صنایع مازندران، خراسان جنوبی و باشگاه مقاومت بسیج در جایگاه اول تا چهارم رده بندی این گروه قرار گرفتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا