اقتصادی

کشتی حامل ۷۰ هزارتن جو وارداتی در بندر شهید رجایی پهلو گرفت

رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: یک کشتی حامل ۷۰ هزار تن جو وارداتی پس از ماه ها معطلی روی دریا با پیگیری دستگاه قضایی این استان در بندرگاه شهید رجایی بندرعباس پهلوگیری کرد.

به گزارش ناظم نیوز، مجتبی قهرمانی با قدردانی از ادارات و دستگاه‌هایی که در این رابطه با مسئولان قضائی همکاری داشته اند، افزود: پهلوگیری نکردن این کشتی در موعد مقرر باعث شده بود ۷۰ هزار تن جو وارداتی، ماه‌ها بر روی دریا معطل بماند که خوشبختانه با اقدام به موقع دستگاه قضائی و همکاری خوب دستگاه‌های اجرایی مربوطه، ضمن انجام آزمایش‌های لازم و تأیید سلامت کالا، هم اکنون تخلیه آن در حال انجام است.

وی ادامه داد: همواره در دستور قضائی به منظور تعیین تکلیف اقلام وارداتی، اعتماد فروشندگان خارجی، اعتبار تجار و بازرگانان داخلی و سلامت کالاها و محموله‌ها به عنوان خطوط قرمز ما، مد نظر و مورد توجه می‌باشد، این محموله هم پس از ترخیص بخش قابل توجهی از غله مورد نیاز کشور تأمین شود.

وی تصریح کرد: مقرر شده است به منظور صیانت از حقوق عامه، کشتی‌هایی که در لنگرگاه و اسکله‌های بندر شهید رجایی بندرعباس آماده پهلوگیری هستند به صورت دوره‌ای توسط دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان مورد رصد و نظارت ویژه قرار گیرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا