کشتی و وزنه برداریورزش

کشتی‌گیران مدعی به خوبی در لیگ‌برتر تقسیم شده‌اند

سرمربی تیم کشتی آزاد داروسازی سهند ارس گفت: پس از قهرمانی در دور رفت لیگ برتر از امروز به فکر دور برگشت هستیم.

به گزارش ناظم نیوز، علیرضا رضایی در خصوص برگزاری لیگ برتر کشتی آزاد کشتی گفت: لیگ نسبت به سال گذشته شرایط بسیار بهتری دارد، چون تنها ورزش سالنی بود که سال گذشته مجوز گرفت و مسابقات با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به صورت متمرکز برگزار شد.

وی افزود: امسال که تیم‌ها بیشتر شده، فدراسیون و سازمان لیگ توانسته این مسابقات را از حالت متمرکز درآورده و شرایط بهتری نسبت به سال گذشته داشته‌ایم.

دارنده مدال نقره المپیک تصریح کرد: قدرت تیم‌ها در گروه‌ها تقسیم شده، چهار تیم قدرتمند که همه آنها مدعی هستند می‌توانند به جذابیت لیگ کمک کنند.

وی افزود: دور رفت مسابقات ما در گروه الف در شهر مشهد برگزار شد و گروهمان متشکل از تیم‌های امید لرستان و آکادمی نادری خادم خراسان بود. آنها تیم‌های جوانی هستند و قابل احترام، تیم ما هم تیم خوبی است که از کشتی‌گیران صاحب‌نام و یکدست تشکیل شده است. همه بچه‌های تیم من خوب بودند و شرایطشان روز به روز بهتر می‌شود و هر روز تمرینات خود را با برنامه انجام می‌دهیم.

دارنده مدال برنز سنگین وزن جهان اظهار داشت: وقتی که مسابقات از شکل متمرکز در بیاید شکل لیگ را به خود می‌گیرد و به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود. این مورد می‌تواند، بیشتر از سال گذشته به پیشرفت کشتی کمک کند، جذابیت لیگ هم به دلیل پخش شدن کشتی گیران در تیم‌های مختلف بسیار بالا رفته است.

وی گفت: ما از امروز اردوی خود را شروع می‌کنیم و تا روز مسابقه در اردو هستیم تا بتوانیم در دور برگشت هم بسیار خوب ظاهر شویم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا