توپ و تور

کریمی: برای رسیدن به هدفمان شرایط را تحمل می‌کنیم

پاسور تیم ملی والیبال ایران با اشاره به میزبانی ضعیف ژاپنی‌ها در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا، گفت: شرایط را برای رسیدن به هدفمان تحمل می‌کنیم.

به گزارش ناظم نیوز و به نقل از فدراسیون والیبال، جواد کریمی پس از برد مقابل پاکستان و صعود تیم ایران به عنوان صدرنشین گروه به جمع هشت تیم برتر مسابقات قهرمانی مردان آسیا، گفت: بازی نسبتاً خوبی را پشت‌سر گذاشتیم. مطمئنم رفته رفته بهتر خواهیم شد. از همین حالا برای مرحله بعد و رویارویی با چین تایپه و کره‌جنوبی آماده می‌شویم.

کریمی با اشاره به تغییرات تیم ملی والیبال ایران بیان داشت: تیم ملی ایران با تغییرات ۷۰ درصدی پا به این مسابقات گذاشته است. همین تغییرات انگیزه بازیکنان را بالا برده و در حال حاضر در شرایط خوبی به سر می‌بریم. تلاش می‌کنیم با بهترین نتیجه برگردیم.

پاسور تیم ملی در واکنش به مشکلات میزبانی ژاپن اظهار کرد: هر چه که درباره میزبانی ژاپنی‌ها لازم بود، قبلاً گفته شده. جام جهانی و المپیک با شرایط بسیار خوبی برگزار شد و نمی‎دانم حالا چه اتفاقی افتاده. مشکل اصلی در حال حاضر تغذیه است که در ریکاوری ما تاثیر می‌گذارد. فعلاً چاره‌ای نداریم و برای رسیدن به هدفمان تحمل می‌کنیم.

تیم ملی والیبال ایران بامداد امروز تیم پاکستان را سه بر صفر شکست داد و به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شد.

کد خبر 5304484

ساناز سلیمان آبادی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا