تجارت

کدام هتل کیش ساحل اختصاصی دارد؟

در این متن بهترین هتل های کیش با ساحل اختصاصی را معرفی می‌کنیم.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، بسیاری از مسافران تور کیش، برای دیدن منظره زیبای دریا به این جزیره سفر می‌کنند. دوست دارند ساعت‌های زیادی را کنار ساحل بگذرانند و اندکی استراحت کنند. حالا تصور کنید هتلی که در آن اقامت می‌کنید ساحل اختصاصی داشته باشد و هر زمان از شبانه روز بتوانید در کنار ساحلش قدم بزنید. در حالی که اگر در اقامتگاه‌های دور از ساحل اقامت کنید، لازم است برنامه‌ریزی کنید و در ساعتی که رفت و آمد هست، خود را به ساحل برسانید. به همین دلیل، در این متن بهترین هتل‌های کیش با ساحل اختصاصی را معرفی می‌کنیم.

بنابراین، اگر از دوستداران ساحل هستید و به شوق قدم زدن در کنار ساحل زیبای کیش به این جزیره سفر می‌کنید، هتلی را رزرو کنید که بتوانید هر زمان اراده کردید، خود را به ساحل برسانید. هتل‌های کیش با ساحل اختصاصی چون به مهمانان هتل اختصاص پیدا می‌کند، خلوت‌تر از ساحل‌های عمومی‌اند، پس آرامش بیشتری را تجربه خواهید کرد. این هتل‌ها معمولاً از هتل‌های ۵ ستاره کیش رو به دریا هستند که قیمت نسبتاً گرانی هم دارند.

۱. هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش یکی از بهترین هتل‌های کیش با ساحل اختصاصی است که اصلاً بخشی از آن روی آب ساخته شده است. اتاق‌های هتل ترنج بالکن‌های اختصاصی دارد و کف بعضی از آنها شیشه‌ایست. این هتل که به صورت بته جقه ساخته شده است، ساحلی اختصاصی را در اختیارتان می‌گذارد که هم در کنارش قدم بزنید و هم هنگام صرف وعده‌های غذایی و میان وعده‌ها، از منظره پیش رویتان لذت کافی را ببرید. این هتل در جاده جهان قرار گرفته است. ویژگی هتل ترنج این است که اتاق‌ها هم، رو به دریا هستند و کافیست پنجره را کنار بزنید که چشمتان به دریای بی‌انتها بیفتد. تورهای کیش بسیارمختلفی برای این هتل وجود دارد که می‌توانید انواع تورها و قیمت آنها را در این لینک ببینید.

۲. هتل داریوش کیش

یکی دیگر از بهترین هتل‌های کیش با ساحل اختصاصی هتل داریوش است. هتل داریوش از هتل‌های ۵ ستاره رو به دریای کیش است که کیفیت مناسبی هم دارد. اتاق‌های هتل داریوش یا رو به باغ هستند یا رو به دریا که هر کدام با توجه به امکاناتش قیمت متفاوتی دارد. اگر حتّی اتاق‌های رو به دریا را انتخاب نکنید، این هتل با ساحل اختصاصی در کیش است که هر زمان بخواهید می‌توانید از فضای آرام بخشش استفاده کنید. این هتل در میدان داریوش قرار گرفته است.

کدام هتل کیش ساحل اختصاصی دارد؟

نمایی زیبا از هتل داریوش کیش – دارای ساحل اختصاصی

۳. هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک یکی دیگر از هتل‌های کیش با ساحل اختصاصی است که از دو جهت به ساحل راه دارد. این هتل که در دو طبقه ساخته شده، اتاق‌های متعددی دارد و منظره دریا را پیش روی مهمانانش قرار می‌دهد. هتل مارینا علاوه بر ساحل اختصاصی و اتاق‌های رو به دریا، به مراکز تفریحی و بازارهای جزیره کیش هم نزدیک است. بنابراین، اگر دوست دارید در هتل‌های کیش با ساحل اختصاصی اقامت داشته باشید، این هتل را هم می‌توانید بررسی کنید.

۴. هتل شایان کیش

هتل شایان کیش از دیگر هتل‌های ۵ ستاره کیش رو به دریا است و اگر دنبال هتل‌های کیش با ساحل اختصاصی می‌گردید، هتل شایان کیش یکی از آنهاست. هتل شایان هم از هتل‌های قدیمی و لوکس کیش است که اتاق‌های رو به دریا هم دارد. امّا هر چقدر منظره دریا و امکانات بیشتری داشته باشید، باید هزینه بیشتری هم بپردازید. هتل شایان کیش در بلوار ساحلی کیش قرار گرفته است. این هتل هم فاصله کمی تا مراکز تفریحی و مراکز خرید کیش دارد.

۵. هتل سیمرغ کیش

اگر دنبال هتل در کیش با ساحل اختصاصی امّا قیمت ارزان می‌گردید، هتل سیمرغ می‌تواند گزینه مناسبی باشد. گر چه نمی‌توان گفت این هتل در رده ارزان‌قیمت محسوب می‌شود امّا از آنجایی که خدمات ۳ ستاره دارد، هزینه اقامت کمتری دارد. بنابراین می‌توان گفت هتل سیمرغ، هتل اقتصادی با ساحل اختصاصی برای آنهایی است که هم ساحل اختصاصی می‌خواهند و هم توانایی پرداخت هزینه هتل‌های لوکس و گرانقیمت را ندارند.

هتل سیمرغ اتاق‌های ویلایی دارد که به راحتی شما را به ساحل می‌رساند. علاوه بر ساحل که همیشه در دسترستان است، مراکز تفریحی و پرطرفدار کیش هم در اطرافتان قرار گرفته‌اند و با کمی فاصله به آنها می‌رسید. هتل سیمرغ بعد از بازار مرجان قرار گرفته است.

هتل‌های کیش با ساحل اختصاصی چه ویژگی هایی دارند؟

همانطور که اشاره شد، هتل‌های کیش با ساحل اختصاصی، علاوه بر اینکه باعث می‌شوند هر زمان که خواستید، از ساحل استفاده کنید، برای رسیدن به آن کافیست از اتاقتان بیرون بیایید و کمی قدم بزنید تا به ساحل برسید. همچنین این سواحل اختصاصی به دلیل اینکه معمولاً مهمانان هتل از آنها استفاده می‌کنند، ساحل‌های بسیار خلوت‌تری هستند و به دلیل رسیدگی‌های هتل، نظافتشان بیشتر رعایت می‌شود.

امّا لازم است بدانید که نزدیک بودن هتل به دریا و استفاده از ساحل اختصاصی سبب گران‌تر شدن قیمت هتل می‌شود. ضمن اینکه اتاق‌های رو به دریای آنها بسیار گران‌تر از اتاق‌های دیگر آن هتل است. اگر هم دوست دارید به دریا نزدیک باشید و هم ترجیحتان استفاده از هتل‌های ارزان‌تر است، بعضی هتل‌های کیش به ساحل نزدیک هستند امّا ساحل اختصاصی ندارند. این هتل‌ها هم گزینه مناسبی می‌توانند باشند چرا که به دلیل نزدیکی، می‌توانید هر زمان که خواستید به آن مراجعه کنید.

سخن آخر

در این متن به ساحل اختصاصی کیش در هتل‌ها پرداختیم. هتل‌های ۵ ستاره کیش رو به دریا که منظره زیبا و بی‌نظیری را پیش چشم مهمانانشان به نمایش می‌گذارند. این هتل‌ها برای آنهایی توصیه می‌شود که ترجیح می‌دهند زمان زیادی را کنار ساحل بگذرانند و دوست دارند هر زمان که می‌خواهند با فاصله کمی به ساحل برسند. اما اگر برنامه‌تان با جاذبه‌های متنوع در جزیره کیش پر است و زمان زیادی برای نشستن کنار ساحل ندارید، پیشنهاد می‌کنیم هتل‌های دیگری را انتخاب کنید که هم به دلیل دور شدنشان از سواحل، ارزان‌تر می‌شوند و هم فاصله مناسبی تا مراکز تفریحی دارند.

از میان ۵ هتل کیش با ساحل اختصاصی، فقط هتل سیمرغ است که سه ستاره است و قیمت مناسب‌تری دارد، سایر هتل‌ها ۵ ستاره‌اند و خدماتشان به صورت لوکس و با کیفیت ارائه می‌شود. بنابراین، پیش از سفر لازم است اولویت‌هایتان را مرور کنید و ببینید آیا ترجیحتان انتخاب هتلی با ساحل اختصاصی در کیش است که قیمت بالایی دارد یا ترجیح می‌دهید این هزینه را بابت سایر تفریحاتتان در کیش هزینه کنید؟

منابع:

https://lastsecond.ir/blog/۹۶۷۲-best-kish-island-hotels

https://www.tripadvisor.com/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا