ورزش

کاپیتان تیم ملی ایران به دنبال یک باشگاه جدید/ کریم در OFI یونان؟

کریم انصاریفرد کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران به دنبال پیدا کردن یک باشگاه جدید در سوپرلیگ یونان است.

به گزارش ناظم نیوز، در حالی که احسان حاج صفی و میلاد محمدی دو بازیکن ایرانی تیم آاک یونان همراه با این تیم در اردوی هلند حضور دارند، کریم انصاریفرد دیگر بازیکن ایرانی در لیست مازاد قرار گرفته است.

انصاریفرد ظاهراً این روزها در یونان است و به صورت اختصاصی تمرین می‌کند تا تیم جدیدی پیدا کند. در حالی که گفته می‌شد انصاریفرد مورد توجه باشگاه‌هایی از ترکیه و قبرس قرار دارد اما بلاتکلیفی او هنوز ادامه دارد.

از سوی دیگر رسانه‌های یونان عنوان کرده‌اند انصاریفرد به خاطر داشتن همسر یونانی قصد دارد فوتبالش را در همین کشور ادامه بدهد؛ اما شاید مجبور شود به خاطر پیدا کردن تیم جدید از شهر آتن خارج شود.

سایت betcosmos یونان با اشاره به بلاتکلیفی انصاریفرد نوشت: «با نزدیک شدن به جام جهانی قطر، مهاجم ایرانی به شدت به دنبال یک باشگاه در سوپر لیگ یونان برای ادامه کار است. تا زمانی که او بدون تیم است، رویایش برای حضور در بزرگترین رویداد فوتبال در دسترس نخواهد بود. با رفتن کولوریس به لینزر، نام انصاری فرد به عنوان جایگزین احتمالی او در تیم آترومیتوس شنیده می‌شد اما آنها هم به دنبال بازیکنی متفاوتی از او هستند.»

در ادامه این مطلب آمده است که انصاریفرد شاید مجبور شود به خارج از آتن برود و مقصد احتمالی او باشگاه OFI خواهد بود؛ چرا که این تیم به دنبال جذب مهاجم جدید است و انصاریفرد می‌تواند یک گزینه ایده آل برای این تیم باشد. از سوی دیگر مدیر برنامه انصاریفرد همان کسی است که «اپاسی» دروازه بان کامرونی را به OFI برده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا