تجارت

کاهش نرخ بلیت پروازهای رفت و برگشت عرفه به زیر ۷ میلیون تومان

در حالی که چارترکننده ها با سوءاستفاده از تقاضای پروازهای نجف در آستانه روز عرفه، نرخ این پروازها را به ۱۲ میلیون تومان رسانده بودند، در حال حاضر قیمت پرواز رفت و برگشت نجف کاهش نشان می دهد.

به گزارش خبرنگار ناظم نیوز، در روزهای گذشته قیمت بلیت پروازهای نجف و بغداد در آستانه رسیدن به روز عرفه در پی افزایش تقاضا با سوءاستفاده چارترکنندگان مواجه شده رفت و برگشت به ۹ تا ۱۲ میلیون تومان رسیده بود.

این در حالی است که هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با اختصاص ۲۵۰۰ صندلی پروازی به نجف و بغداد در آستانه روز عرفه، به شکسته شدن قیمت بلیت این پروازها کمک کرد.

در حال حاضر به گفته ابوالقاسم جلالی معاون بازرگانی ایران ایر، از امروز سیستم فروش پروازهای سیستمی با قیمت منطقی در وب سایت ایران ایر فعال شده است؛ هر چند که نرخ پروازهای خارجی تابعی از عرضه و تقاضاست، اما با توجه به حساسیت پروازهای عرفه، ایران ایر اقدام به عرضه ۲۵۰۰ صندلی پروازی برنامه‌ای کرده است.

نرخ‌ها در وب سایت ایران برای روزهای پیش رو تا ۱۸ تیر روز عرفه در دامنه قیمتی ۳ میلیون و ۸۰۰ تا ۵ میلیون تومان برای پروازهای یکطرفه و ۶.۵ تا ۸ میلیون تومان برای پروازهای رفت و برگشت در نظر گرفته شده است.

کاهش نرخ بلیت پروازهای رفت و برگشت عرفه به زیر ۷ میلیون تومان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا