تجارت

کارمند سابق اپل از کارفرمایش شکایت کرد

یکی از رهبران جنبش اپل به یک آژانس فدرال شکایت کرده است. این امر نشان دهنده افزایش اختلافات بین اپل و برخی از کارمندانش است.

به گزارش ناظم نیوز به نقل از نیویورک تایمز، اختلافات اپل و کارمندان طی ماه‌های اخیر علنی شده است و انتقاداتی درباره شیوه برخورد این شرکت با آنها در بر داشته است. از سوی دیگر آژانس‌های فدرال آمریکا قصد دارند تحقیقاتی در این باره انجام دهند.

این درحالی است که یانکه پاریش یکی از رهبران جنبش کارمندان این شرکت به شورای ملی روابط کار آمریکا شکایت کرده و ادعا می‌کند اپل از او انتقام گرفته است. کارمند مذکور در ماه اکتبر اخراج شده بود.

پاریش یکی از مدیران سابق برنامه «اپل مپس» است که شرکت و تیم کوک (مدیرارشد اجرایی) را به نقض قانون فدرال آمریکا متهم و ادعا می‌کند اپل به تلافی ایجاد گروه Apple Too# او را اخراج کرده است.

شکایت پاریش جدیدترین رویداد در سلسله اقداماتی است که کارمندان اپل اتخاذ کرده‌اند. اشلی گوویک یکی دیگر از کارمندان سابق اپل حداقل ۱۰ شکایت در آژانس‌های فدرال آمریکا علیه کارفرمای سابق خود ثبت کرده است.

شر اسکارت دیگر رهبر جنبش Apple Too# نیز اخراج شده و مشغول مذاکره با رگولاتورهای فدرال درباره این موضوع است که اپل اجازه نمی‌دهد کارمندانش اعتراضات خود را علنی کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا