سایر ورزشهاورزش

ژیمناستیک درحال نابود شدن است/ «اینچه‌درگاهی» نماینده ما نیست!

مربی سابق تیم ملی ایران و رئیس هیات ژیمناستیک استان مرکزی با انتقاد از رویه ای که این فدراسیون در چهار سال گذشته داشته است گفت: با این اتفاقات ژیمناستیک ایران در حال نابود شدن است.

وحید احمدی در گفتگو با خبرنگار ناظم نیوز نسبت به عملکرد ۴ سال فدراسیون ژیمناستیک انتقاد کرد و گفت: اینچه درگاهی فرصت کافی برای انجام وعده های خود داشته اما نسبت به قول و وعده هایی که داده بود کاری نکرد.

وی ادامه داد: استان ما باتوجه به حضور چندین ملی پوش و مربی ملی از کمترین حمایت ها از طرف فدراسیون واقع شد. حمیدی از قهرمانان ما باتوجه به عملکرد فنی مثبتی که از دوران نوجوانی تا الان داشت مسیری را برایش رقم زدند تا از بازی های آسیایی جاکارتا باز بماند و حقش به راحتی پایمال شد در حالی که هم از لحاظ شایستگی و هم از لحاظ فنی بسیار به مراتب بهتر از رقبای خود بود اما استنباط من این است که بدلیل انتقادات من از عملکرد ضعیف اینچه درگاهی ، شاگردم محمدرضا حمیدی نیز مورد غضب قرار گرفت.

مربی سابق تیم ملی تاکید کرد: اتفاق نامبارکی که در این فدراسیون بنایش گذاشته شد این بود که به جای مذاکره با منتقدین به آنها توهین و یا شکایت شد و یا حذف شدند.

رئیس هیات ژیمناستیک استان مرکزی اشاره کرد: نکته مهم اینجاست که همه باید به قانون تمکین کنیم و در حال حاضر سازمان بازرسی کل کشور نظری کتبی به وزارت ورزش و مجمع فدراسیون ژیمناستیک اعلام کرده است که از وزارت ورزش می خواهم نسبت به هرگونه حق تضییع شده از ژیمناستیک در این مدت ، توجه و پیگیری نماید.

وی ادامه داد: متاسفانه اینچه درگاهی خلاف دستورات وزارت ورزش و مجمع فدراسیون ژیمناستیک عمل می کند که باید از طرف وزیر ورزش و رییس کمیته ملی المپیک این اتفاقات پیگیری شود.

مربی سابق تیم ملی ادامه داد: ژیمناستیک در حال نابود شدن است و متاسفانه شرایط موجود باعث شده توهین ها و بی اخلاقی ها در ژیمناستیک رواج پیدا کند و خیلی چیزها سرجای خود نباشد .امیدوارم پیش از رخ دادن اتفاقات بدتر ، شاهد تصمیمی قاطعی از سوی وزیر محترم ورزش باشیم.
وی در پایان گفت : از تمامی اعضای محترم مجمع ژیمناستیک ودوستداران ژیمناستیک خواستارم نسبت به تمکین و واگذاری شرایط تعیین و تکلیف ژیمناستیک به وزارت ورزش و دولت خدمتگذار اقدام نمایند .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا