توپ و تور

پیگیری مسابقات تنیس روی میز انتخابی تیم ملی باتعیین ۸ بازیکن برتر

ناظم نیوز: مرحله اول مقدماتی مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس روی میز امروز با رقابت میان ۸ بازیکن برتر دور نخست پیگیری می شود.

به گزارش ناظم نیوز، مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس روی میز که از روز گذشته آغاز با برگزاری دیدارهای مرحله اول مقدماتی آغاز شد امروز سه شنبه با ادامه این مرحله پیگیری می شود.

روز گذشته و در پایان رقابت های روز نخست مرحله اول، ۸ بازیکن موفق به صعود به دور دوم این مرحله شدند.

بر این اساس سروش امیری نیا، مهدی معدن کن (گروه اول)، محمد موسوی، متین لطف الله نسبی (گروه دوم)، حمیدـ شمس، محمد اصلمند (گروه سوم) و میلاد عابدینیان متین حیدری (گروه چهارم) در پایان روز نخست مرحله اول مقدماتی موفق به صعود شدند.

این بازیکنان امروز رقابت های خود را برای صعود به مرحله نهایی پیگیری می کنند. در این مرحله سروش امیری نیا، محمد موسوی، محمد اصلمند و متین حیدری در گروه اول با هم رقابت می کنند و در گروه دوم هم رقابت میان مهدی معدن کن، متین لطف الله نسبی، حمید شمس و میلاد عابدینیان برگزار می شود.

در پایان رقابت در این دو گروه، نفرات اول و دوم گروه ها به طور مستقیم به مرحله نهایی راه پیدا می کنند. نفر پنجم با برگزاری بازی بین نفرات سوم و چهارم گروه ها انتخاب خواهد شد.

مرحله نهایی انتخابی تیم ملی تنیس روی میز طی روزهای ۶ ا ۸ اسفندماه برگزار خواهد شد. در این مرحله ۵ بازیکن برتر مرحله مقدماتی با نیما عالمیان، امیر حسین هدایی، امین احمدیان، حمید رضا طاهرخانی، آرمان حاجی ئی، سعید احمدیان و افشین نوروزی رقابت خود را برای ورود به ترکیب تیم ملی دنبال می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا