آموزش و پرورش

پیشنهاد ایجادهمیار نظم اجتماعی/هر دانش آموز باید یک روز اردو برود

باقرزاده به پلیس راهور پیشنهاد داد که علاوه بر همیار پلیس، همیار نظم اجتماعی هم داشته باشیم و در همان شهرک‌های ترافیکی آموزش ایجاد نظم در جامعه هم به کودکان داده شود.

به گزارش خبرنگار ناظم نیوز، اصغر باقرزاده معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش صبح امروز در همایش «کودکان را نجات دهیم» گفت: ایجاد موقعیت‌های مختلف تربیتی جزو رویکردهای اصلی آموزش و پرورش است.

وی افزود: امروزه کلاس درس برای یادگیری نکات تربیتی کافی نیست و باید برای بچه‌ها مسئولیت اجتماعی مانند همیار پلیس در نظر بگیریم.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: مسئولیت پذیری نکته مهمی است که باید در بچه‌ها نهادینه شوند چراکه نتیجه آن را سال‌ها بعد در بزرگسالی می‌بینیم.

باقرزاده با اشاره به اینکه کمک همیاران پلیس ۱۸ درصد تصادفات را کاهش داده است، گفت: همیار پلیس تأثیر مستقیم بر جامعه دارد و فراگیری بالایی دارد و از همه مهم‌تر اینکه کم هزینه و مؤثر است.

وی به پلیس راهور پیشنهاد داد که علاوه بر همیار پلیس، همیار نظم اجتماعی هم داشته باشیم و در همان شهرک‌های ترافیکی آموزش ایجاد نظم در جامعه هم به کودکان داده شود.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: تلاش داریم اردوگاه‌ها را ساماندهی کنیم تا برای دانش آموزان اردوی یک روزه ایجاد کنیم.

باقرزاده در پایان تاکید کرد: شعارمان این است که هر دانش آموز امسال حداقل یک روز اردو برود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا