ورزش

پل پوگبا؛ عامل دودستگی در منچستریونایتد

سران منچستریونایتد و اوله گنار سولسشر(سرمربی) بر سر آینده پل پوگبا دچار اختلاف نظر شده اند.

ناظم نیوز: پل پوگبا تنها یک سال دیگر از قراردادش با منچستریونایتد باقیمانده و هنوز مشخص نیست فصل بعد را در چه تیمی توپ خواهد زد. ستاره فرانسوی سال 2016 با قراردادی رکوردشکن به ارزش 105 میلیون یورو گران ترین بازیکن دنیا شد و یوونتوس را به مقصد منچستر ترک کرد. دو سال پیش پوگبا چیزی تا جدایی از یونایتد و انتقال به رئال فاصله نداشت اما مقاومت سران باشگاه باعث شد تا او ماندنی شود.
فصل پوگبا تا به اینجا بسیار خوب بوده و او به دور از مصدومیت های گذشته، توانسته روند باثباتی را طی کند. پوگبا زیر نظر اوله گنار سولسشر شرایط کاملا مطلوبی دارد و کمک کرده یونایتد به فینال لیگ اروپا برسد و پس از سیتی عنوان دوم لیگ برتر را کسب کند. سرمربی نروژی علاقه مند به تمدید پوگباست ولی سران باشگاه با وی موافق نیستند.
طبق ادعای میرر، اخیرا گفت و گوهایی بین مینو رایولا(ایجنت پوگبا) و منچستر برای تمدید قرارداد صورت گرفت ولی تقاضای دستمزد بالای ستاره فرانسوی باعث به بن بست رسیدن مذاکرات شد. در چنین شرایطی باشگاه تمایل به فروش پوگبا تا قبل از به اتمام رسیدن قرارداد او را دارد ولی در دوران پاندمی کرونا بعید به نظر می رسد باشگاهی توان مالی پرداخت مبلغ مورد نظر یونایتد را داشته باشد.
طبق این گزارش، پوگبا با سولسشر به توافق رسیده که فصل بعد را نیز برای منچستر بازی کند و سپس در مورد جدایی به عنوان بازیکن آزاد یا تمدید قرارداد تصمیم نهایی خود را به اطلاع برساند. باشگاه در عوض منتظر رسیدن یک پیشنهاد مالی خوب برای فروش پوگباست.
در نهایت باید دید ستاره فرانسوی تابستان پیش رو چه تصمیمی در مورد آینده اش می گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا