توپ و تور

پلی آف سرنوشت ساز است/ همه تیم‌ها شانس برابری برای قهرمانی دارند

سرمربی تیم والیبال مقاومت شهداب با بیان اینکه پلی آف مرحله سرنوشت ساز است، گفت: شانس همه تیم‌ها برای قهرمانی یکسان است.

به گزارش خبرنگار ناظم نیوز، پس از پایان مرحله گروهی مسابقات لیگ برتر والیبال دور رفت پلی آف از روز سه شنبه آغاز می‌شود. تیم والیبال مقاومت شهداب در بازی نخست خود مقابل تیم مس رفسنجان، صف آرایی خواهد کرد.

علیرضا طلوع کیان سرمربی تیم مقاومت شهداب در گفتگو با خبرنگار ناظم نیوز، درباره پایان دور گروهی این رقابت‌ها و شرایط تیمش گفت: مجموع تیم موفق عمل کرد و در نیم فصل دوم از ۱۳ بازی ۱۲ پیروزی کسب کردیم. شاید سخت‌ترین قرعه ممکن را داشتیم و چیزی حدود ۱۱ هزار و ۵۸۱ کیلومتر مسافت را طی کردیم. ۸ بازی بیرون از خانه و ۵ بازی میزبان بودیم. مرحله سختی را پشت سر گذاشتیم.

وی افزود: دو برابر دور رفت در دور برگشت پیروزی به دست آوردیم و تقریباً به اهدافمان رسیدیم. از نظر فنی روی نقاط ضعفمان مثل دفاع روی توپ، اشتباهات بازیکنان و توپ‌های برگشتی کار کردیم و پیشرفت حاصل شد. از نظر امتیاز نیز از ۱۷ امتیاز دور رفت به ۳۳ امتیاز دور برگشت رسیدیم. مجموعه تیم در بخش مدیریتی، بازیکنان و کادر فنی به اهداف ترسیم شده دست یافتیم.

طلوع کیان تصریح کرد: در نیم فصل دوم با توجه به تعداد پیروزی و امتیازات کسب شده قهرمان نیم فصل دوم شدیم اما ادامه مسابقات در مرحله پلی آف، حذفی می‌باشد. شانس تمامی تیم‌ها یکسان است. رقابت‌ها به صورت متمرکز در تهران برگزار می‌شود و هیچ تیمی امتیاز میزبانی ندارد. رده بندی مرحله گروهی حریفان را مشخص کرد. برای بازی در پلی آف و حریفمان برنامه ریزی مشخصی داریم. لحظه‌ها در مرحله پلی آف سرنوشت ساز است. هدفمان در این مرحله صعود به جمع چهار تیم برتر می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا