علم ورزشفوتبال ایرانفوتبال،فوتسالورزش

پرسپولیس مدیر دلسوز و اقتصادی می‌خواهد

اسطوره تیم فوتبال پرسپولیس با انتشار پستی در اینستاگرام از وزیر ورزش و جوانان خواست تا برای این تیم مدیری دلسوز و اقتصادی انتخاب شود.

ناظم نیوز: «علی کریمی» با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، خطاب به «سید حمید سجادی» وزیر ورزش و جوانان نوشت:
همیشه انتظار داشتیم که وزیر ورزش و جوانان از جنس و بدنه ورزش باشد و مشکلات ورزشکاران را لمس کرده باشد. وقتی آقای سجادی به عنوان وزیر ورزش و جوانان انتخاب شدند امیدوار شدیم که اتفاقاتی که در دوران برخی وزاری قبلی رخ می‌داد، تکرار نشود و تصمیمات اصولی‌تر و ورزشی‌ در همه رشته‌ها گرفته شود.
در دوران گذشته شاید برخی از وزرا ورزشی نبودند و تصمیمات‌شان به دلیل ورزشی‌ نبودن‌شان توجیه داشت اما از آقای سجادی که قهرمان آسیا بوده توقعات و انتظارات بالا بوده و این انتظارات به‌حق است.
استقلال نسبت به فصل گذشته مشکلات مدیریتی ندارد که این اتفاق خوبی است و انتظار می‌رودبرای رفع هر گونه شک و شبهه ای، همین شرایط برای پرسپولیس نیز رقم بخورد و مشکل مدیریتی این باشگاه نیز حل شده و فردی انتخاب شود که بتواند با تصمیمات اصولی و فوتبالی باری از روی دوش پرسپولیس بردارد.
از وزیر ورزش انتظار می‌رود که هیات مدیره‌ای انتخاب کند که هم پرسپولیسی دلسوز و هم اقتصادی باشند. متاسفانه در برخی موارد در گذشته هیات مدیره‌ای انتخاب می‌شد که خیلی کمک نمی‌کرد و همین موضوع مشکلات بزرگی را برای تیم به وجود می‌آورد. حالا که یک فرد ورزشی به عنوان وزیر ورزش و جوانان انتخاب شده، این انتظار می‌رود که با انتخابی درست، پرسپولیس شرایط خوبی داشته باشد.
حق هواداران میلیونی پرسپولیس این نیست که هر روز با مشکلات عدیده‌ای مواجه باشند و به همین دلیل انتظار آن‌ها برای سر و سامان گرفتن شرایط تیم‌شان به‌حق و بجا است. انتخاب هیات مدیره مناسب و به دنبال آن یک مدیرعامل کاربلد می‌تواند، مشکلات پرسپولیس را به حداقل برساند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا