توپ و تور

پایان مرحله دوم دور رفت لیگ/ شهید شاملی صدرنشین شد

آخرین روز از مرحله دوم دور رفت مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور با صدرنشینی تیم نیروی زمینی شهید شاملی پایان یافت.

به گزارش ناظم نیوز، آخرین روز از مرحله دوم دور رفت سی و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاههای کشور در بخش مردان امروز چهارشنبه ۳۱ شهریور ماه با برگزاری ۳ دیدار در تالار هندبال شهید سلیمانی تهران پیگیری شد.

در آخرین روز رقابت‌های مرحله دوم دور رفت لیگ برتر هندبال از ساعت ۱۱ امروز دو تیم سپاهان نوین و ستارگان دشتستان به میدان رفتند که شاگردان شهداد مرتجی توانستند با پیروزی از زمین خارج شوند. سپاهان نیمه نخست این دیدار را با یک اختلاف امتیاز ۱۳ بر ۱۱ و در پایان با نتیجه ۲۶ بر ۱۸ ستارگان را شکست داد. این نخستین پیروزی تیم سپاهان نوین بود که در این فصل ثبت شد.

در چارچوب رقابت‌های مرحله دوم دور رفت لیگ برتر هندبال صنعت مس به مصاف زغال سنگ طبس رفت که در پایان نماینده کرمان با ۳ گل اختلاف برنده این دیدار شد. این دو تیم هر چند در نیمه نخست در امتیاز ۱۳ مساوی کردند اما مسی‌ها نیمه دوم را طوفانی شروع کردند طوری که در ۱۰ دقیقه ابتدایی نیمه دوم توانستند اختلاف امتیازی خود را به عدد ۸ برسانند. در ادامه زغال سنگ به خود آمد و توانست این اختلاف را کاهش دهد اما در نهایت ۲۵ -۲۸ بازی را به مس واگذار کرد.

از ساعت ۱۷ امروز در آخرین مسابقه مرحله دوم دور رفت لیگ برتر هندبال دو تیم فولاد سپاهان اصفهان و پاس ناجا قم به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری طلایی پوشان اصفهان به پایان رسید.

در این مسابقه شاگردان مجید رحیم زاده نیمه نخست را ۱۲ بر ۸ به سود خود تمام کردند و در نیمه دوم علی رغم بازی خوب پاس ناجا در حالی که تا دقایق پایانی تلاش خود را کرد تا بازی را به تساوی بکشاند، اما در نهایت این مسابقه با نتیجه ۲۴ بر ۱۹ به سود فولاد به اتمام رسید.

با پایان مسابقات مرحله دوم دور رفت لیگ برتر هندبال تیم‌های نیروی زمینی شهید شاملی کازرون و فولاد سپاهان اصفهان با ۸ امتیاز و به خاطر تفاضل گل بهتر نماینده کازرون، اول و دوم هستند و ذوب آهن با ۶ امتیاز در رده سوم قرار دارد.

زغال سنگ طبس و نفت و گاز گچساران با ۴ امتیاز چهارم و پنجم جدول هستند و تیم‌های فولاد سپاهان نوین و رعد پدافند آمل سه امتیازی و جایگاه ششم و هفتم لیگ را از آن خود کردند.

در انتهای جدول رده بندی لیگ برتر هندبال نیز تیم‌های صنعت مس، ستارگان دشتستان و پاس ناجا قم قرار دارند.

لازم به ذکر است مرحله دوم دور رفت لیگ برتر هندبال با انجام ۱۰ بازی از ۲۸ تا ۳۱ شهریور در سالن شهید قاسم سلیمانی مجموعه فدراسیون هندبال برگزار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا