آموزش و پرورش

وضعیت فعالیت مدارس آذربایجان شرقی مشخص شد

تبریز- وضعیت فعالیت مدارس آذربایجان شرقی در هفته پیش رو مشخص شد.

به گزارش خبرنگار ناظم نیوز، بر اساس تصمیم چهل و هشتمین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا جزئیات نحوه فعالیت مدارس استان برای هفته آتی بدین شرح است:

مدیران و عوامل اجرایی جهت پشتیبانی آموزش‌ها در همه رنگ بندی‌های کرونا با رعایت دقیق نکات بهداشتی در مدرسه حضور خواهند داشت.

در وضعیت قرمز فعالیت‌های آموزشی و پرورشی کلیه مدارس، آموزشگاه‌ها و … در مدارس شهری به صورت غیرحضوری پیگیری خواهد شد و مدارس روستایی طبق دستورالعمل‌های که پیشتر ابلاغ شده آموزش‌ها را حضوری با رعایت دقیق نکات بهداشتی پیگیری نمایند.

در وضعیت نارنجی و زرد و آبی فعالیت‌های آموزشی و پرورشی کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی با توجه به واکسیناسیون بالای ۸۵ درصد دانش آموزان با رعایت دقیق نکات بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و گروه بندی کلاسی به صورت حضوری پیگیری خواهد شد و تصمیمات موردی برای مدارس با شرایط خاص شیوع و یا عدم شیوع این بیماری، با هماهنگی مسئولین منطقه به ستادهای شهرستانی محول می‌شود.

کلاس‌های کارگاهی (دروس عملی) رشته‌های هنرستانی با رعایت حداکثر ۱۵ نفر در یک کلاس، در تمامی وضعیت‌های کرونایی و تمامی مناطق استان به صورت حضوری خواهد بود.

مدیران مدارس فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مدارس خود را باید بدون جابجایی در شیفت مربوطه پیگیری نمایند.

رنگ بندی کرونایی شهرستان‌های استان براساس اعلام مرکز بهداشت آذربایجان شرقی:

شهرستان‌های قرمز:

تبریز، اسکو، اهر، آذرشهر، بناب، جلفا، عجب شیر، سراب، شبستر، مراغه، مرند، ملکان، میانه، هشترود، هریس، هوراند

شهرستان‌های نارنجی:

بستان آباد، چاراویماق، کلیبر، ورزقان

شهرستان‌های زرد:

خداآفرین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا