ورزش

ورزشگاه یادگارامام تبریز برای میزبانی فینال جام حذفی آماده می‌شود

تبریز- مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی با اعلام اینکه تبریز میزبان فینال جام حذفی فوتبال خواهد بود، گفت: تلاش خواهیم کرد کاستی‌های ورزشگاه یادگار امام را بر طرف کنیم.

به گزارش ناظم نیوز، حبیب ستوده نژاد با بیان اینکه این بازی هفتم اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: قرارداد تعمیر و تجهیز رختکن‌های ورزشگاه یادگار امام که در زمان مدیریت قبلی بسته شده بود، قرار بود تا نوزدهم اردیبهشت برای دیدار خانگی تیم تراکتور با تیم هوادار تکمیل شود و با توجه به میزبانی تبریز برای بازی فینال جام حذفی با مسئولین اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز هماهنگ کردیم تا حد امکان این تعمیرات و تجهیزات قبل از برگزاری این مسابقه انجام شود.

وی در خصوص امکان حضور هواداران در ورزشگاه گفت: جلسه‌ای با مسئولین استان خواهیم داشت تا کم و کیف حضور تماشاگران در ورزشگاه بررسی و بعد از تصمیم گیری نهایی اطلاع رسانی شود.

وی یادآور شد: شرایط کرونایی و کسب اجازه از ستاد ملی کرونا در این امر دخیل خواهد بود و به احتمال زیاد فروش بلیت برای حضور در ورزشگاه برای افرادی که ۲ دُز واکسن کرونا را تزریق کرده باشند امکان پذیر خواهد بود.

ستوده نژاد اظهار کرد: به احتمال زیاد با کسب مجوز از سازمان لیگ، هواداران ۲ تیم آلومینیوم اراک و نساجی مازندران برای حمایت از تیمشان در این بازی حضور خواهند داشت و هدف ما این است بتوانیم مهمان نواز خوبی از هواداران این دو تیم و همچنین مشتاقان ورزش فوتبال دوست استان نیز باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی اظهار کرد: در جلسه مذکور پیشنهاد حضور بانوان برای تماشای فینال جام حذفی را خواهیم داد تا در صورت صلاحدید و تأمین شرایط حضور بانوان در ورزشگاه میزبان بانوان نیز باشیم.

گفتنی است، میزبانی برای فینال مسابقات جام حذفی بین ورزشگاه‌های امام رضای مشهد، شهدای فولاد، نقش جهان، یادگار امام تبریز و ورزشگاه آزادی مورد بررسی قرار گرفته بود که ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز از سوی سازمان لیگ فوتبال برای میزبانی انتخاب شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا