فوتبال ایرانورزش

هیچ نقشی در مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها نداشتیم/ آرا محرمانه بود

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال با اشاره به نحوه صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال گفت: هیچ اطلاعی روی صدور مجوز حرفه ای باشگاه ها نداشتیم و کمیته های مربوطه مستقل عمل کردند.

حسین شریفی در گفتگو با خبرنگار ناظم نیوز، درباره حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان ۲۰۲۲ آسیا گفت: به هیچ وجه در جریان جزئیات مربوط به کمیته صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها نیستیم.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال با تاکید روی این موضوع اظهار داشت: طبق ماده ۵۸ اساسنامه فدراسیون فوتبال، صدور مجوز حرفه ای باشگاه‌ها از دو مسیر کمیته بدوی و استیناف پیگیری می‌شود. هرگونه حضور و تأثیرگذاری این نهاد مستقل از سوی فدراسیون فوتبال تبعات سنگینی به همراه دارد. از این رو با آگاهی از این موضوع هیچ گونه دخل و تصرفی در روند این نهادها نداشتیم.

شریفی در خصوص اینکه احتمال دارد باشگاه‌های دیگری غیر از استقلال و پرسپولیس راهی ACL۲۰۲۲ تاکید کرد: باید تاکید کنم فدراسیون فوتبال اصلا در جریان جزئیات آرای اعضای کمیته استیناف صدور مجوز حرفه ای نیست. نهادهای حرفه ای سازی کاملا مستقل هستند. آنها با پانل های شخصی کاربری خود در AFC و همچنین پانلی که در اختیار رئیس کمیته قرار دارد آرای محرمانه خود را صادر می‌کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا