استانها

هوای زنجان سردتر می شود

زنجان-مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: از فردا دمای هوای استان زنجان بیش از ۱۰ درجه سانتیگراد کاهش یافته و هوا سرد می شود.

محمدرضا رحمان نیا در گفتگو با خبرنگار ناظم به وضعیت جوی استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و گفت: آسمان استان صاف تا قسمتی ابری بوده و در برخی از مناطق شاهد بارش پراکنده باران خواهیم بود.

وی از وقوع وزش شدید باد در استان زنجان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به وقوع شدید باد از شهروندان درخواست می‌شود در کنار ساختمان‌های نیمه کاره و درختان فرسوده تردد نکنند.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان به وضعیت دمای هوای استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و گفت: از فردا دمای هوا استان زنجان به طور محسوس بیش از ۱۰ درجه سانتی گراد کاهش می‌یابد و هوا سرد می‌شود.

رحمان نیا به گرم‌ترین و سردترین مناطق استان زنجان طی ۲۴ ساعت گذشته اشاره کرد و ابراز داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته خیرآباد و چورزق به ترتیب سردترین و گرم‌ترین مناطق استان بودند.

وی به دمای فعلی شهر زنجان اشاره کرد و ابراز داشت: دمای فعلی شهر زنجان ۱۷ درجه سانتی گراد بالای صفر اعلام کرد که نسبت به روز گذشته در همین ساعت هوا سردتر شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا