تجارت

همکاری کلوپ اتومبیلرانی و جهانگردی ایران و قطر در جام جهانی

رئیس کانون بین المللی اتومبیلرانی و جهانگردی قطر در گفتگوی ویدئویی با مدیرعامل کانون ایران در خصوص همراهی قطر برای حضور ایران در نمایشگاه جام جهانی ۲۰۲۲ اعلام آمادگی کرد.

به گزارش ناظم نیوز به نقل از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، محمدحسین صوفی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی شب گذشته، چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ با حمد بن ناصر الفهد النعیمی رئیس کانون بین المللی اتومبیلرانی و جهانگردی قطر، به صورت ویدئو کنفرانس گفتگو کرد.

در این گفتگو موضوع ظرفیت بالقوه حضور گردشگران جام جهانی در پاویون جمهوری اسلامی در قطر که شامل نمایشگاه صنایع دستی، موسیقی صلح، مراسم آئینی اقوام، هفته فرهنگی، و… خواهد بود، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

صوفی، معرفی صنایع دستی و هنرهای سنتی ایران از طریق نمایش فرآیند تولید صنایع دستی توسط هنرمندان را از مهمترین رویکردهای ایران در نمایشگاه دوحه برشمرد و افزود: معرفی و عرضه تولیدات صنعتگران این حوزه و نمایش پوشاک اقوام ایرانی در قالب پوشش غرفه داران، معرفی آثار ثبت جهانی ایران در فهرست یونسکو، اجرای موسیقی و آئین‌های نمایشی، عرضه سوغات و خوراک های بومی و محلی از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده برای اجرا در پاویون ایران است.

حمد بن ناصر الفهد النعیمی رئیس کانون بین المللی اتومبیلرانی و جهانگردی قطر در پایان این گفتگو ضمن اعلام آمادگی برای همراهی و همکاری با ایران در برپایی و حضور مناسب ایران در دوحه، از محمدحسین صوفی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی برای بازدید از کانون قطر و توسعه و تقویت همکاری‌های فی مابین در رویداد قطر ۲۰۲۲ و همکاری‌های آتی دعوت کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا