ارتباطات و فناوری اطلاعاتاقتصادی

همایش ملی نخبگان با حمایت ویژه همراه اول برگزار شد

اقتصادو تجارت : دوازدهمین همایش ملی نخبگان با شعار «حکمرانی نخبگان، سرآمدی ایران» با حضور رییس جمهور و حمایت ویژه همراه اول برگزار شد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، دوازدهمین همایش ملی نخبگان با شعار «حکمرانی نخبگان، سرآمدی ایران» صبح امروز سه شنبه ۲۶ مهرماه، با حضور حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور و جمعی از نخبگان و استعدادهای برتر کشور در مرکز همایش های بین المللی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

در این همایش ملی که با حمایت ویژه همراه اول به عنوان حامی نخبگان کشور برگزار شد، تعدادی از نخبگان به نمایندگی از این جامعه در برابر رییس جمهور به بیان دیدگاه ها، نقطه نظرات و تجربیات خود از فعالیت در فضای دانشگاهی و صنعت پرداختند و ضمن ارائه پیشنهادهای کاربردی برای اعتلای ایران، دغدغه های خود را بی واسطه به مقام عالی اجرایی کشور عرضه کردند.

سید ابراهیم رییسی در آیین افتتاح این رویداد خطاب به جامعه نخبگانی اظهار کرد: یکی از شاخص های نخبگی، قرار دادن کار و تلاش در مسیر رفع نیازهای کشور باشد که این خود شکرگزاری پروردگار بابت نعمت هوش و ذکاوتی است که به افراد خاصی عطا کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا